خبرگزاری کار ایران

انتقال تجمع به ساختمان مخابرات؛

تجمع اعتراضی کارگران مخابرات روستایی زیر باران تهران

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۷۵۷

تصمیم معترضان برای تغییر محل اجتماع امروز، پس از آن صورت گرفت که رئیس فراکسیون کارگری مجلس با حضور در جمع کارگران به آن‌ها اطمینان داد که مجلس خواسته‌های قانونی آن‌ها را پیگیری خواهد کرد.

حدود ۷۰۰ کارگران معترض مخابرات روستایی که با سفر به تهرانصبح امروزدر مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند از دقایقی پیش ادامه اعتراض‌شان را در مقابل ساختمان شرکت مخابرات ایران پی گرفتند.

یکی از کارگران شرکت مخابرات روستایی ایران که در تجمع اعتراضی امروز حضور دارد به ایلنا گفت: تصمیم معترضان برای تغییر محل اجتماع امروز، پس از آن صورت گرفت که «علیرضا محجوب» رئیس فراکسیون کارگری مجلس با حضور در جمع کارگران به آن‌ها اطمینان داد که مجلس خواسته‌های قانونی آن‌ها را پیگیری خواهد کرد.

وی به نقل از رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، خواسته معترضان مبنی بر انعقاد قرارداد عادلانه کار و برخورداری از مزایای بیمه تامین اجتماعی یک تکلیف قانونی برای شرکت مخابرات ایران است که چنانچه محقق نشود باید از طریق قوه قضایی اجرای قانون را پیگیری کرد.

این کارگر معترض ادامه داد: در حال حاضر مسئولان شرکت مخابرات از معترضان خواسته‌اند تا برای گفت‌و‌گو، تجمع اعتراضی خود را از مقابل ساختمان شرکت مخابرات ایران به داخل نمازخانه منتقل کنند اما با توجه به خلف وعده‌های قبلی شمار قابل توجهی از معترضان ترجیح می‌دهند تا برای رسیدن به خواسته‌های خود همچنان در زیر بارش باران منتظر جواب مسئولان شرکت مخابرات بمانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز