خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به اخراج نماینده کارگران برگزار شد:

تجمع اعتراضی کارگران سیمان سپاهان در محوطه کارخانه / تصویر

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۷۹

«نزدیک به ۲۰۰ کارگر پیمانی سیمان سپاهان اصفهان ظهر امروز(دوشنبه ۲۲ دی) در اعتراض به اخراج نماینده خود در محوطه کارخانه تجمع کردند.»

منابع کارگری می‌گویند نزدیک به ۲۰۰ کارگر پیمانی سیمان سپاهان اصفهان ظهر امروز(دوشنبه ۲۲ دی) در اعتراض به اخراج نماینده خود در محوطه کارخانه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران معترض در این تجمع با حمل پلاکاردهایی، خواستار بازگشت به کار «محمدصادق نادری»، نماینده اخراجی‌شان شدند.

بر اساس سخنان کارگران، کارفرما صبح امروز از قصد کارگران برای تجمع مطلع شده بود و به همین دلیل پیش از ظهر، ساعاتی قبل از پایان زمان کاری، شمار زیادی از کارگران را مرخص کرد تا تعداد تجمع کنندگان کاهش پیدا کند.

آقای نادری از نمایندگانکارگران پیمانی سیمان سپاهاندر پایان آبان ماه اخراج شده است. کارگران می‌گویند آقای نادری بعد از پیگیری مهم‌ترین مطالبه صنفی بیش از ۷۰۰ کارگر پیمانی سیمان سپاهان مبنی بر تبدیل وضعیت قرارداد کار از پیمانی به قرارداد مستقیم اخراج شده‌ است.

گفتنی است کارگران سیمان سپاهان پیش از این درطومارهایی با حدود ۴۰۰ امضاء، خواستار بازگشت به کار نماینده اخراجی‌شان اصفهان شدند.

[تصویر از تجمع روز ۲۲ دی ماه]

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز