خبرگزاری کار ایران

با دستور رئیس انتظامات انجام گرفت:

ممانعت از ورود یکی از کارگران معترض به کارخانه سیمان سپاهان

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۳۶

«ماموران واحد انتظامات کارخانه سیمان سپاهان اصفهان صبح امروز از ورود یکی از کارگران حاضر در تجمع اعتراضی دیروز به کارخانه جلوگیری کردند.»

ماموران واحد انتظامات کارخانه سیمان سپاهان اصفهان صبح امروز(سه شنبه ۲۳ دی) از ورود «عباس زمانی»، یکی از کارگران حاضر درتجمع اعتراضی دیروز، به کارخانه جلوگیری کردند.

منابع کارگری ایلنا گزارش داده‌اند که ماموران واحد انتظامات به آقای زمانی گفته‌‌اند با دستور مستقیم رئیس خود از ورود او به کارخانه جلوگیری می‌کنند.

بر اساس سخنان کارگران، رئیس واحد انتظامات در جریان تجمع دیروز کارگران سیمان سپاهان در محوطه کارخانه به آقای زمانی تذکر داده بود که همراه با همکارانش محوطه کارخانه را ترک کنند.

کارگران می‌گویند این اقدام کارفرما به قصد ترساندن سایر کارگران حاضر در تجمع دیروز و ممانعت از برگزاری تجمعات اعتراضی دیگر است.

آقای زمانی، کارگر شرکت پیمانکاری «پیشرو همت زاگرس» است که در بخش بارگیری کارخانه کار می‌کند و قرارداد کارش تا پایان بهمن ماه اعتبار دارد.

گفتنی است نزدیک به ۲۰۰ کارگر پیمانی سیمان سپاهان اصفهان دیروز(دوشنبه ۲۲ دی) در اعتراض به اخراج آقای نادری، نماینده خود در محوطه کارخانه تجمع کرده بودند.

کارگران می‌گویند آقای نادری بعد از پیگیری مهم‌ترین مطالبه صنفی بیش از ۷۰۰ کارگر پیمانی سیمان سپاهان مبنی بر تبدیل وضعیت قرارداد کار از پیمانی به قرارداد مستقیم اخراج شده‌ است.

کارگران سیمان سپاهان پیش از این در طومارهایی با حدود ۴۰۰ امضاء، خواستار بازگشت به کار نماینده اخراجی‌شان شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز