خبرگزاری کار ایران

جوابیه جدید سیمان سپاهان درباره خبر تجمع کارگران

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۰۴

«روابط عمومی سیمان سپاهان اصفهان با ارسال جوابیه‌ای جدید به خبرگزاری ایلنا تاکید کرد تجمع کارگران این کارخانه در تاریخ ۲۲ دی خارج از محوطه کارخانه برگزار شده است.»

روابط عمومی سیمان سپاهان اصفهان با ارسال جوابیه‌ای جدید به خبرگزاری ایلنا تاکید کرد تجمع کارگران این کارخانه در تاریخ ۲۲ دی خارج از محوطه کارخانه برگزار شده است.

به گزارش ایلنا، متن کامل این جوابیه طابق قانون مطبوعات در ادامه می‌آید:

احتراما به دنبال واکنش آن خبرگزاری در خصوص اظهارات کارفرما نسبت به تجمع اعتراضی کارگران سیمان سپاهان مورخ ۲۵/۱۰ / ۱۳۹۳ مراتب ذیل را به استحضار می‌رساند:

۱ - درخصوص اظهارات این شرکت دایر بر عدم تجمع در محوطه کارخانه اذعان می‌نمایند همانگونه که معروض گردید هیچ گونه تجمعی در تاریخ ۲۲/۱۰ / ۹۳ در محوطه کارخانه صورت نپذیرفته و تجمع مورد نظر خارج از محوطه شرکت بوده و با کمال تعجب در‌‌ همان تاریخ توسط آن خبرگزاری منتشر گردید.

۲ - در خبر مندرج در تاریخ ۲۲/۱۰ / ۹۳ تعداد تجمع‌کنندگان توسط آن خبرگزاری ۲۰۰ نفر ذکر گردیده است و در تاریخ ۲۵/۱۰ / ۹۳ مبنا‌‌ همان تعداد ذکر گردیده است همانگونه که در تصویر منتشر شده ملاحظه می‌فرمایید تجمع‌کنندگان حداکثر ۴۰ نفر بوده و مدارک و مستندات موجود در شرکت نیز دلالت بر این موضوع دارد.

۳ - در خصوص پلاکاردهای منتشر شده نیز همانگونه که معروض گردید و از نحوه پوشش افراد و استفاده از لباس متناسب با فصل تابستان و شعار مندرج در سایر پلاکارد‌ها مشخص است کلیه تصاویر(به جز تصویر اول) مربوط به سنوات گذشته بوده و هیچ ارتباطی با تاریخ فوق‌الاشعار ندارد که این موضوع هم اشتباه سهوی قلمداد گردیده است.

۴ - از آنجایی که مطابق قانون مطبوعات مسئولیت کلیه اخبار انتشاری با مدیر مسئول خبر گزاری بوده لذا اخلاق حرفه‌ای ایجاب می‌نماید که در انعکاس خبر و انتشار آن رعایت صداقت و اصول حرفه‌ای و اصل بی‌طرفی مد نظر قرار گیرد که موجب تشویق اذهان عمومی نگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز