خبرگزاری کار ایران

هفت کارگر قدیمی «ساراول» اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۲۴

«کارگران تازه اخراج شده تا پیش از اتمام اعتبار قرارداد کار، به مدت ۵ تا ۲۲ سال با قرارداد موقت در این واحد صنعتی مشغول کار بوده‌اند.»

در یک هفته گذشته هفت نفر از کارگران قراردادی کارخانه «ساراول» واقع در جاده مخصوص کرج به دلیل اتمام قرارداد کار اخراج شده‌اند.

کارگران کارخانه ساراول با اعلام این خبر به ایلنا گفته‌اند که همکاران اخراج شده آن‌ها در قسمت‌های مختلف، اداری و خط تولید این واحد سازنده دستگاه‌های تهویه مطبوع مشغول کار بوده‌اند.

به گفته این منابع خبری، کارگران تازه اخراج شده تا پیش از اتمام اعتبار قرارداد کار، به مدت ۵ تا ۲۲ سال با قرارداد موقت در این واحد صنعتی مشغول کار بوده‌اند.

در عین حال «همایون ساعد» یکی از کارگران اخراج شده ساراول با تایید خبر اخراج خود و شش نفر از همکارانش گفت که حکم اخراجش هفته گذشته بصورت شفاهی به وی ابلاغ شده است.

این کارگر اخراجی بابیان اینکه بصورت قراردادی در ۱۶ سال گذشته به عنوان نگهبان و راننده برای شرکت ساراول فعالیت می‌کرده است، افزود: عصر سه‌شنبه(۳۰ دی) به من گفتند که قرارداد کاری‌ات امروز تمام می‌شود و دیگر نیازی نیست که از فردا در کارخانه حاضر شویم.

این کارگر اخراجی افزود: شاید از نظر قانونی بتوانند من را اخراج کنند اما هنوز نمی‌توانم متوجه شوم که دلیل اخراج من چه بوده است؟

این کارگر قدیمی کارخانه ساراول در پایان گفت: وقتی به گذشته فکر می‌کنم که دوران جوانی خود را چگونه گذراندم حس می‌کنم عادلانه نیست پس از ۱۶ سال کار امروز با داشتن همسر و فرزند تنها به دلیل اتمام قرارداد بیکار شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز