خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران:

معوقات حقوقی ۸۰۰ نفر از مجموع ۱۸۰۰ کارگر نساجی مازندران پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۵۹

«تاکنون با صرف هزینه ۴ و نیم میلیارد تومان مطالبات و معوقات بیش از ۸۰۰ کارگر شاغل و بازنشسته کارخانه نساجی مازندران پرداخت شده است.»

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران از آغاز پرداخت ۱۴۵ میلیارد ریال از مطالبات و معوقات هزار و ۱۸۰ نفر از کارگران و بازنشستگان کارخانه نساجی مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی احسانی با اعلام این خبر افزود: تاکنون با صرف هزینه ۴ و نیم میلیارد تومان مطالبات و معوقات بیش از ۸۰۰ کارگر شاغل و بازنشسته کارخانه نساجی مازندران پرداخت شده است.

وی از حمایت مدیر کل بانک ملی ایران و سرمایه گذار کارخانه نساجی مازندران قدردانی کرد و ادامه داد: با تلاش این مجموعه‌ها، پس از ۱۰ سال مطالبات کارگران و بازنشستگان کارخانه نساجی مازندران پرداخت شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران از توسعه صنعت نساجی مازندران به عنوان برنامه‌های آتی نام برد و گفت: به همین منظور استانداری مازندران باانعقاد تفاهم نامه‌ای علاوه بر توسعه، صادرات صنعت نساجی را در دستور کار قرار داده است.

وی اشتغال و رفع بیکاری را از مهم‌ترین چالش‌ها و دغدغه‌های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: جوانان فارغ التحصیل در رشته‌هایی بدون سنخیت با بازار کار، بر روند بیکاری در مازندران تاثیر گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز