خبرگزاری کار ایران

اخراج ۲۴۴ کارگر فولاد آذربایجان متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۹۵۹

«گفته می‌شود تصمیم به ابقای این تعداد از کارگران فولاد آذربایجان پس از آن صورت گرفت که از طریق پیگیری فرمانداری میانه قرار شد در روز سه‌شنبه پیش‌رو(۵ اسفند ماه) در تهران جلسه مذاکره‌ای میان خریدار بخش خصوصی و سازمان خصوصی سازی برگزار شود.»

منابع خبری ایلنا در آذربایجان شرقی از توقفتعدیل۲۴۴ کارگر قرارداد موقت کارخانه فولاد آذربایجان خبر می‌دهند.

کارگران کارخانه فولاد آذربایجان به ایلنا گفته‌اند علی رقم اعلام قبلی، اخراج ۲۴۴ کارگری که قرار بود پس از اتمام اعتبار قرارداد کارشان از ابتدای اسفند ماه انجام شود هم اکنون متوقف شده است.

پیش‌تر این کارگران که در قسمت‌های تعمیرات و فضای سبز کارخانه فولاد آذربایجان مشغول کار بودند برای تحویل وسایل و تسویه حساب به بخش اداری کارخانه فراخوانده شده بودند.

گفته می‌شود تصمیم به ابقای این تعداد از کارگران فولاد آذربایجان پس از آن صورت گرفت که از طریق پیگیری فرمانداری میانه قرار شد در روز سه‌شنبه پیش‌رو(۵ اسفند ماه) در تهران جلسه مذاکره‌ای میان خریدار بخش خصوصی و سازمان خصوصی سازی برگزار شود.

کارخانه فولاد آذربایجان که در ۲۶ اردیبهشت سال ۹۳ توسط گروه مالی بانک ملت و یک شخص حقیقی خریداری شد، حدود ۵۰۰ کارگر دارد که از این تعداد حدود ۲۰۰ کارگر رسمی و حدود ۳۰۰ نفر کارگر قرارداد موقت هستند.

منابع خبری نزدیک به کارگران کارخانه فولاد آذربایجان مدعی‌اند از آنجا که در زمان واگذاری این واحد صنعتی تنها از کارگران رسمی به عنوان نیروهای شاغل این کارخانه نامبرده شده است کارفرمای جدید قصد دارد پس از اتمام اعتبار قرارداد کارگران موقت با آن‌ها تسویه حساب کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز