خبرگزاری کار ایران

بدون دریافت دو ماه حقوق انجام شد:

بیکاری ۱۰۰ کارگر با تعطیلی موقت «قند کرج»

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۸۸

«این واحد تولیدی بیش از ۲۵۰ کارگر دارد که حدود ۱۰۰ کارگر قرارداد موقت با تعطیلی کارخانه بیکار شده و برای دریافت مستمری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شده‌اند.»

با تعطیلی موقت کارخانه «قند کرج» حدود ۱۰۰ کارگر بدون دریافت حقوق دو ماه آخر کارشان بیکار شدند.

کارگران قند کرج به ایلنا گفته‌اند این واحد تولیدی بیش از ۲۵۰ کارگر دارد که حدود ۱۰۰ کارگر قرارداد موقت با تعطیلی کارخانه بیکار شده و برای دریافت مستمری بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شده‌اند.

کارگران می‌گویند دلیلی که کارفرما برای تعطیلی کارخانه به آنان ذکر کرده کمبود مواد اولیه تولید(شکر خام) بوده است.

این کارگران با اشاره به پرداخت نشدن حقوق دی و بهمن‌ماه، درباره سایر مطالبات‌شان می‌گویند: عیدی و پاداش پایان سال همه کارگران که هر ساله در همین موقع از سال پرداخت می‌شد هم اکنون پرداخت نشده است.

به گفته آنان مشکلات کارخانه قند کرج از مهر ماه سال جاری با کمبود مواد اولیه آغاز شد تا اینکه اواخر آذر ماه به سبب افزایش مشکلات فعالیت کارخانه به طور کامل متوقف شد. طی دو ماه گذشته نیز کارگران در محیط کار خود حاضر شده بودند اما با ادامه یافتن کمبود مواد اولیه تولید، حدود ۱۰۰ کارگر قرارداد موقت به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز