خبرگزاری کار ایران

خاتمه نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست

کد خبر : ۴۴۱۸۵۵

نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست که با حضور 700 مهندس ساختمان و معاون وزیر راه و شهرسازی در محمود آباد مازندران جریان داشت، روز دوشنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، نخستین کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست که با حضور 700 مهندس ساختمان و معاون وزیر راه و شهرسازی در محمود آباد مازندران جریان داشت، روز دوشنبه به کار خود پایان داد.

دبیر کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست هدف از برگزاری این رویداد ملی را آگاه سازی جامعه مهندسان و کارگران ساختمانی از مضرات نادیده گرفتن ایمنی، بهداشت و محیط زیست اعلام کرد.

 سید محمد تاکامی روز دوشنبه در اختتامیه کنفرانس ملی ایمنی ، بهداشت و محیط زیست در محمودآباد گفت: بی توجهی به مبحث 12 مقررات ملی ساختمان سالانه هزینه زیادی از جمله مرگ کارگران ساختمانی را رقم می زند که جبران برخی از این حوادث نیز ناممکن است.

وی افزود: در استان مازندران روزانه 2 حادثه ساختمانی رخ می دهد که در سال منجر به مرگ 21 نفر از کارگران می شود و تعداد زیادی از این کارگران نیز مصدوم می شوند.

عضو نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهارداشت: این در حالیست که با رعایت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست می توان از بروز بسیاری از این حوادث جلوگیری کرد.

تاکامی برگزاری کنفرانس HSE و راه اندازی دبیرخانه دایمی آن را در مازندران نقطه عطفی برای عملیاتی شدن ایمنی، بهداشت و محیط زیست در واحدهای کارگاهی ساختمانی دانست و ابراز امیدواری کرد تا دبیرخانه دایمی  HSE (ایمنی ، بهداشت و محیط زیست) بتواند راهکارهای مناسبی را برای کاهش حوادث ساختمانی فراهم کند.

رئیس کمیته علمی کنفراس ایمنی، بهداشت و محیط زیست کاهش حوادث ساختمانی را در گرو تلاش و همکاری سازمان ها و دستگاه های مرتبط و دست اندرکاران صنعت ساختمانی دانست.

فرشید رضا حقیقی کاهش اثراث زیست محیطی و بهینه سازی مصرف آب در صنعت ساختمانی را از دیگر مطالبات کنفرانس ملی ایمنی، بهداشت و سلامت از دست اندرکاران صنعت ساختمانی اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز