خبرگزاری کار ایران

دفتر شرکت نفت ستاره خلیج فارس در تهران تعطیل شد/ بیکاری 120 نفر

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۵۳۱

در پی تغییر ناگهانی مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس طی یکماه گذشته و نامه مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران دفتر شرکت نفت ستاره خلیج فارس از یکم آذرماه در تهران تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، در پی تغییر ناگهانی مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس طی یکماه گذشته و نامه مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران دفتر شرکت نفت ستاره خلیج فارس از یکم آذرماه در تهران تعطیل شد.

به دنبال این سیاست معاون وزیر نفت در امور پالایش، 120 نفر از پرسنل این شرکت تنها با یک نامه و بدون توضیح از ابتدای آذرماه بیکار شدند.

این در حالی است که معاون جدید وزیر نفت بعد از تغییر ناگهانی مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس و در راستای رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی شاغل در این مجموعه، دستور بازگشت‌به 97 نفر از کارگرانی را داده بود که پیش از این به دستور مدیرعامل وقت ملزم به گذراندن دوره های آموزشی در شرکت اویکو شده بودند.

برگردندان 97 کارآموز و بیکار کردن120 نفر از پرسنل پالایشگاه ستاره  را شاید تنها بتوان به مثابه شوی تبلیغاتی قلمداد کرد و باید به این معاون جوان وزیر نفت اعلام کرد که معیشت کارگران و کارمندان با شعار و شوی تبلیغاتی تامین نمی شود و نمی توان زندگی کارمندان را دستمایه بازیهای مدیریتی و سیاسی کرد.

شما که از 300 کیلومتر دورتر صدای کارگران پالایشگاه اراک را شنیدید لطفا گوش خود را برای شنیدن صدای اعتراض 120 نفر کارمندانی که در تهران به دنبال سیاست های شتابزده جنابعالی از کار بیکار شده اند تیز کنید و صدای اعتراض این پرسنل که برخی از آنها بیش از 10 سال سابقه کار دارند را بشنوید و پاسخ مناسبی برای اینگونه تصمیمات شتابزده داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز