خبرگزاری کار ایران

مربی مس رفسنجان: در جدول به جایگاه واقعی‌مان خواهیم رسید/ روند رو به رشد تیم ما مشهود است

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۶۳۴۹

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، مازیار ربیعی‌فر در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل تیم سایپا شرکت کرده بود، اظهار داشت: درباره تیم خودمان باید بگویم که خدا را شکر روند رو به رشدی را در پیش گرفته‌ایم. در بازی قبلی با تراکتور چندین موقعیت خلق و بازی مالکانه‌ای ارائه کردیم. البته کمی استرس در بین بازیکنان وجود دارد، اما به تک تک نفرات‌مان ایمان داریم و باید این استرس از آنها دور شود. فکر می‌کنم با تفکرات ربیعی به گل می‌رسیم و در جدول به جایگاه واقعی‌مان خواهیم رسید.

وی درباره تیم سایپا گفت: سایپا را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و باید بگویم این تیم از مربی خوبی بهره می‌برد. ان‌شاءالله که با تفکرات کادر فنی و سرمربی و همچنین عملکرد بازیکنان که این تفکرات را اجرا می‌کنند، با سه امتیاز از زمین خارج خواهیم شد. روند رو به رشد تیم ما مشهود است. ما در هر بازی برای پیروزی به میدان می‌رویم و امیدوارم این طلسم را در بازی با سایپا بشکنیم.

مربی مس رفسنجان ادامه داد: فوتبال به نتیجه است، با این وجود شرایطی مقابل تراکتور و گل‌گهر رخ داد و باختیم، اما سرمربیان هر دو تیم از عملکرد تیم ما تعریف کردند. فکر می‌کنم ربیعی و کادرش مس رفسنجان وقت زیادی برای تیم می‌گذارند و به نظرم او یکی از مربیان جوان و باعلم کشور است.

وی درباره اینکه آیا نگران فشار هواداران به تیم نیستند، گفت: نه زیاد زیرا به نظر من آنهایی که فوتبال تیم مس را می بینند واقعا تشخیص می دهند. دنیای لیگ برتر با لیگ یک خیلی متفاوت است. از بازیکنان خیلی خوبی بهره می بریم که به همه آنها ایمان دارم و در آینده نزدیک به آنچه می خواهیم، دست می یابیم. برای رسیدن به اهداف مان نیاز به هماهنگی و زمان داریم.

دستیار محمد ربیعی افزود: در اراک هم مقابل آلومینیوم خیلی خوب بازی کردیم و رسول خطیبی هم پس از آن مسابقه از تیم ما و ربیعی تعریف کرد. فکر می کنم شانس به ما رو نکرده است. امیدوارم از هفته این اتفاق رخ بدهد. فشار خاصی روی تیم ما نیست و امیدوارم بازیکنان با گلزنی از همین فشار محدود هم خارج شوند.

ربیعی فرد درباره انتخاب داور جوان برای دیدار سایپا و مس گفت: برای وی آرزوی موفقیت می کنم. تیم ما تاکنون مشکل داوری نداشته است. داور جوان هم فرصت می خواهد و ان شالله از این موقعیت به خوبی استفاده کرده و فردا قضاوت خوبی داشته باشد تا جایگاهش در فوتبال ایران تثبیت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز