خبرگزاری کار ایران

گروسیان ناجی پورموسوی و صنعت نفت در قائمشهر (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۳۱۱۳

صنعت نفت با درخشش گروسیان موفق شد نساجی را در قائم شهر شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر شاگردان سیروس پورموسوی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف نساجی مازندران رفت. در پایان این دیدار صنعت نفت با تک گل طالب ریکانی موفق شد به پیروزی یک بر صفر برسد و شاگردان پورموسوی موقتا با 21 امتیاز به صدر جدول صعود کنند. 

پورموسوی درحالی در این بازی فرزین گروسیان در درون دروازه صنعت نفت قرار دارد که حامد فلاح زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. هرچند تا پیش از این پورموسوی به صورت چرخشی از گروسیان و فلاح زاده استفاده کرده بود.

نفتی‌ها در دقیقه 70 این دیدار و در حالی‌که با شوت تماشایی ریکانی کاپیتان این تیم به گل رسیده بودند، با بی احتیاطی و تکل محمد اهل شاخه مدافع این تیم در درون محوطه جریمه روی مهدی نظری و با اعلام داور پنالتی را تقدیم قائم‌شهری ها کردند.

حامد شیری کاپیتان نساجی پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت تا فاضلی و شاگردانش به کسب نتیجه تساوی امیدوار شوند. اما فرزین گروسیان با واکنشی مناسب، این ضربه پنالتی را مهار کرد تا دروازه صنعت نفت همچنان بسته بماند.

گروسیان با مهار این پنالتی علاوه برا اینکه پایه گذار نخستین پیروزی صنعت نفت آبادان در خارج از خانه شود و سبب شد برزیلی ها به صدر جدول لیگ برتر صعود کند و همچنین ارزش‌های خود را پیش از پیش به رخ سیروس پورموسوی بکشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز