خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا؛

مدال طلا برای کیانوش رستمی؛ میری پنجم شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۹۲۵

کیانوش رستمی در مسابقات آسیایی ازبکستان بر سکوی نخست ایستاد.

به گزارش ایلنا، کیانوش رستمی وزنه‌بردار دسته ۸۹کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا در ازبکستان با ثبت رکورد مجموع ۳۷۳کیلوگرم، مدال طلا گرفت. علی میری دیگر نماینده کشورمان در این دسته پنجم شد.

‌رستمی در یک‌ضرب با مهار وزنه ۱۶۷ کیلوگرم توانست مدال نقره را از آن خود کند. او در حرکت یک‌ضرب دو مرتبه وزنه ۱۷۶ کیلوگرم را انتخاب کرد که در مهار آن ناموفق بود.

‌رستمی در حرکات دو ضرب نیز کارش را با وزنه ۲۰۶کیلوگرم آغاز کرد که درحرکت نخست نتوانست آنرا بالای سرببرد اما در حرکت دوم موفق به مهار آن شد. در حرکت سوم دوضرب برای شکستن رکورد آسیا به وزنه ۲۱۶کیلوگرمی حمله کرد که نتوانست آنرا بالای سرببرد تا درمجموع با رکورد ۳۷۳ کیلوگرم، مدال نقره دوضرب و طلای مجموع راکسب کند.

 علی میری که در حرکت یک‌ضرب توانسته بود با مهار ۱۶۵کیلوگرم عنوان چهارم را از آن خود کند، برای حرکت نخست دوضرب پشت وزنه ۱۹۸ قرار گرفت و موفق شد.وی در حرکت دوم به دلیل مصدومیت نتوانست وزنه ۲۰۴ را مهار کند و درحرکت سوم نیز موفق به مهار وزنه ۲۰۵کیلوگرمی نشد تادر نهایت با مجموع رکورد ۳۶۳کیلوگرم در رده پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز