خبرگزاری کار ایران

تیم ملی پاراتکواندو ایران با شایستگی قهرمان آسیا شد/ خانلرخانی بهترین مربی قاره کهن

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۲۸۶

در پایان مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا، تیم‌ملی کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز توانست برای ششمین مرتبه مقتدرانه بر سکوی نخست آسیا قرار گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و به نقل از فدراسیون تکواندو، ششمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا امروز (سه شنبه – ۲۵ خردادماه) با حضور ۸۴ ورزشکار از ۲۰ کشور در سالن “نوهاد نوفال” بیروت برگزار شد.

تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان با ۴ مدال طلای مهدی پوررهنما، اصغر عزیزی، سعید صادقیان پور و مهتاب نبوی، یک نقره حامد حق شناس و ۲ برنز مهدی بهرامی آذر و رایحه شهاب مقتدرانه توانست برای ششمین مرتبه عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

قزاقستان با ۳ طلا، ۲ نقره و یک برنز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و ترکیه با ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز سوم شد.

پیام خانلرخانی به عنوان بهترین مربی معرفی و اصغر عزیزی که موفق به کسب مدال طلا این دوره از رقابت‌ها شده بود به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

با توجه به اینکه در وزن مهتاب نبوی تعداد شرکت کننده‌ها به حد نصاب نرسید، این هوگوپوش در کلاس بالاتر نیز مبارزه کرد اما در کلاس خود نیز موفق به کسب مدال طلا شد.

مهدی پوررهنما در وزن ۷۵- کیلوگرم (K44)، اصغر عزیزی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K44)، سعید صادقیان پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (K42)، حامد حق شناس در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K44) و مهدی بهرامی آذر در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K43) در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان قرار داشتند و فاطمه دودانگه در وزن ۴۹- کیلوگرم (K44)، مهتاب نبوی در وزن ۵۸- کیلوگرم (K41) و رایحه شهاب در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K44) نیز به عنوان نمایندگان پاراتکواندو بانوان ایران در این رقابت‌ها شرکت کردند.

پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو را برعهده دارند. عاطفه کشاورز نیز سرمربی و الهه مهربانی مربی تیم ملی پاراتکواندو بانوان می باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز