خبرگزاری کار ایران

فرامرزیان: درخواست کمک مالی ما از نوبخت ۳۰۰میلیارد بود/ علی مرادی بازنشسته نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۰۹۳

معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تقاضای ما ازنوبخت کمک مالی ۳۰۰ میلیارد تومانی بوده است که در نظر داریم پاداش مدال آوران المپیک را هم از محل همین کمک مالی پرداخت کنیم.

به گزارش ایلنا، ژاله فرامرزیان در مورد پرداختی هایی که به فدراسیون ها خواهند داشت، بیان کرد:  یک مرحله پرداختی دیگر را همین یکی ، دو روز آینده انجام می دهیم که این مبلغ  بین ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان است و براساس قولی هم آقای نوبخت داده است، تخصیص خاصی برای فدراسیون های المپیکی خواهند داشت.

او در پاسخ به این پرسش که مبلغی که قرار است سازمان برنامه ریزی  و بودجه تخصیص بدهد چقدر است، تاکید کرد: باید تخصیص را دریافت کنیم ببینیم چقدر است. تقاضای ما براساس جلسه ای که با آقای نوبخت داشتیم ۳۰۰ میلیارد تومان بود اما باید ببینیم  چقدر تخصیص  مازاد داده می شود تا براساس آن برنامه ریزی کنیم.

فرامرزیان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه این ۳۰۰ میلیارد برای فدراسیون ها اختصاص دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر، ما  بقیه پرداخت های خود را متوقف کردیم و باید معوقات خود را  پاسخ بدهیم. اکثر تخصیص ما به فدراسیون ها بوده  است و به استان ها تخصیصی نداشته ایم.  سه ماه از سال گذشته اماپرداختی ما فقط برای فدراسیون ها بوده است. البته بخشی ازآن هم  به فدراسیون ها تخصیص داده می شود.

او در مورد اینکه پرداخت پرداخت پاداش مدال آوران المپیک هم از همین محل خواهد بود یا خیر، گفت:پاداش ها را هم در نظر گرفتیم که از محل همین کمک مالی پرداخت شود. اما ابتدا باید میزان تخصیص را دریافت کنیم و سپس براساس آن می توانیم برنامه ریزی کنیم.

معاون مالی وزارت ورزش در پاسخ به این پرسش که شنیده شده علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری بازنشسته است و چنین چیزی صحت دارد یا خیر، گفت: این موضوع  صحت ندارد. سال گذشته سنوات خدمت او بررسی شد سه سال مرخصی بدون حقوق داشت که از ۳۵ سال خدمت او کسر شد و هنوز یکی، دو سال دیگر قابلیت ادامه خدمت را دارد.

فرامرزیان در مورد بازنشستگی خود نیز گفت: من دارم تلاش می کنم اما سنواتم را نتواستم تکمیل کنم. احساس موفقیت می کنم اگر بتوانم پیش از موعد بازنشسته شوم فعلا ۲۴ سال من تمام نشده است اما با مجموع مرخصی هایم دارم تلاش می کنم  که بازنشسته شوم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز