خبرگزاری کار ایران

عبدالله زاده‌: به سپاهان هیچ فرصتی ندادیم و می‌توانستیم پیروز شویم/ کسب سهمیه کار دشواری است ولی از پس آن بر می‌آییم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۵۹۷

هافبک تیم فولاد خوزستان عقیده دارد این تیم با وجود شرایط سخت جدول توانایی کسب سهمیه آسیایی را دارد.

احمد عبدالله‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوبی بود و  با توجه به شرایط سخت و گرما و شرجی بودن هوا و شانس برد هم داشتیم ولی متاسفانه توپ‌هایمان دروازه حریف را باز نکرد و از طرف دیگر به سپاهان اصلاً موقعیت حمله ندادیم. به هر حال ما به دنبال سه امتیاز و پیروزی در این بازی بودیم و امیدوارم در ادامه در جام حذفی و لیگ برتر جبران کنیم و فاصله‌مان را تا بالای جدول کمتر کنیم.

وی درمورد شرایط سخت بازی مقابل سپاهان افزود: در بازی مقابل سپاهان ما با کمبود بازیکن مواجه بودیم و اولین تعویض‌مان دقیقه 85 بازی انجام شد. خیلی مصدوم داشتیم مثل مهران موسوی، شیمبا، زبیر نیک‌نفس، عارف آقاسی و شروین بزرگ که کرونا گرفتند و.. که این موضوع برای ما شرایط را سخت کرد. با وجود همه اینها خوب بازی کردیم و فقط متاسفانه با برد همراه نبود که امیدوارم بازی بعد جبران کنیم و همه بچه‌ها حضور داشته باشند.

هافبک فولاد خوزستان درباره بازی  بعد مقابل مس رفسنجان گفت: بازی دشواری پیش رو خواهیم داشت. تیم مس تا اینجا خوب بازی کرده است و بازیکنان خیلی خوبی دارد، هربازی شرایط خاص خودش را دارد وما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دست پر از بازی بیرون بیاییم. این راهم باید بگویم که ما روی چمن مصنوعی بازی سختی خواهیم داشت و من تجربه بازی در این زمین را داشته‌ام که باید بگویم واقعا دشوار است ولی تمام بچه‌های تیم پشت هم هستیم تا نتیجه بگیریم و بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم.

عبدالله زاده در خصوص کسب سهمیه آسیایی افزود: با توجه به شرایط جدول کار ما برای کسب سهمیه واقعا سخت است اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که در جایگاهی که دوست‌‌داریم قرار بگیریم  و امیدوارم این تلاش‌ها موجب کسب سهمیه شود.

هافبک فولاد در باره بازی مقابل پرسپولیس گفت: هر بازی برای ما اهمیت خاصی دارد و 3 امتیاز دارد که فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی باشیم. پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و تا اینجای کار نشان داده که تیم شایسته‌ای است و چندین سال است که بازیکنانش باهم بازی می‌کنند و مربی خیلی خوبی هم دارند. باتوجه به اینکه بازی در اهواز سخت است اما در حال حاظر تمرکز ما روی بازی مقابل مس است که امیدوارم دست پر از میدان بیرون بیاییم.

عبدالله زاده در مورد کار زیر نظر جواد نکونام گفت: حدود 4 سال است که با آقای نکونام کار می کنم و ایشالن خیلی جنگجو و پرتلاش هستند و برای تیم شبانه روز زحمت می‌کشند و بی‌خوابی می‌کشند، فیلم و آنالیز بازی ها را مرتب می‌بینند تا به ما کمک کنند نتایج بهتری کسب کنیم و زیر نظر ایشان بود که بعد از چندین سال توانستیم سهمیه بگیریم.

وی در پایان گفت: در آخر از تمام هوادارن تیم فولاد خوزستان تشکر می‌کنم، دوست‌داریم هوادارن فولاد در ورزشگاه حضور داشته باشند و به ما انگیزه بدهند، که امیدوارم با شروع لیگ جدید این اتفاق بیافتد چرا که فولاد ارنا بدون هوادار معنی ندارد.

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز