خبرگزاری کار ایران

پاشایی: همچنان منتظر رای کمیته استیناف هستیم / امیدوارم بازی با نساجی تحت تاثیر کیفیت چمن مصنوعی قرار نگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۷۳۶

مربی تیم پیکان تهران ابراز امیدواری کرد دیدار مقابل نساجی مازندران تحت تاثیر کیفیت چمن مصنوعی زمین حریف قرار نگیرد.

به گزارش ایلنا، حسین پاشایی درباره دیدار مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: نساجی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و تیم قابل احترامی است که می‌دانیم که در شهرش علیرغم عدم حضور تماشاگران اما جو خوبی دارند. در هفته اخیر نمی توان گفت روی نقاط قوت ضعف چرا که در این تمرینات دو روز ریکاوری انجام دادیم و آنالیز انجام دادیم. برای بازی فردا آماده هستیم و می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم، دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین می‌شوند و امیدواریم با یک بازی خوب نتیجه خوبی هم مقابل نساجی کسب کنیم. 

او ادامه داد: چمن زمین بازی می تواند بازی را تحت تاثیر قرار بدهد اما امیدوارم کیفیت بازی به اندازه ای خوب باشد که کیفیت چمن مصنوعی روی بازی تاثیر نگذارد.

پاشایی درخصوص آمادگی بازیکنان پیکان گفت: تیم ما شرایط خوبی داریم و در بازی قبلی مستحق پیروزی بودیم اما متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم که در بازی فردا سه امتیاز را به دست بیاوریم، همچنان منتظر رای کمیته استیناف هستیم و امیدواریم که آدم های شریف و سالم در این کمیته نتیحه عادلانه ای بگویند که حق به حقدار برسد.

مربی پیکان درباره غایبان این تیم برای بازی فردا گفت: برای بازی فردا محرومی نداریم اما متاسفانه دو سه بازیکن مصدوم داریم که مدت ها مصدوم بودند و امیدواریم که اگر شرایطی مهیا باشد دکترها آنها را به این بازی برسانند.

پاشایی در پایان درخصوص جوانگرایی در تیم پیکان عنوان کرد: در مورد وضعیت کنونی تیم باید بگویم که شرایط نشان می دهد که چه اندازه نسبت به ابتدای فصل تغییر ایجاد شده و جوانان کنار تیم رشد می‌کنند که در آینده نه چندان دور ستاره های فوتبال ایران می شوند. این کار قابل ستایش و تمجید است که تیم پیکان علیرغم کار آکادمی و تخصصی که آقای تارتار دارند، کار باارزشی انجام شده که همه باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز