خبرگزاری کار ایران

افسران نادو در شهرآورد تهران حضور دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۴۶۱

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از حضور افسران کنترل دوپینگ در حاشیه دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی پیش از شهراورد در گفت وگویی اعلام کرد: در این دیدار به روال دیگر دیدارهای فوتبال لیگ برتر و جام حذفی افسران کنترل دوپینگ حضور دارند و از بازیکنان ۲ تیم تست دوپینگ خواهند گرفت. نمونه دوپینگ این بازیکنان بر حسب تصادف و شاید هم براساس وضعیت موجود گرفته خواهند شد.

نوروزی با اشاره به روش مورد استفاده برای گرفتن نمونه دوپینگ  افزود: دو روش وجود دارد؛ به صورت تصادفی یا هدفمند که همکاران‌مان براساس وضعیت موجود تصمیم می‌گیرند از کدام روش استفاده کنند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره انجام تست دوپینگ در دیگر بازی‌ها به ویژه لیگ یک گفت: هزینه‌ها بالاست و با توجه به شرایط فعلی و موضوع کرونا، امکان نمونه‌گیری از همه رده‌های سنی امکان‌پذیر نیست اما تلاش‌مان این است که از رده‌های مختلف لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو و فوتسال نمونه‌گیری انجام دهیم.

نوروزی درباره اقدامات این فدراسیون در زمان بازی های المپیک توکیو گفت: ما تمامی اقداماتی که نیاز بوده برای این موضوع انجام دادیم و طبق اطلاعاتی که از کلینیک محل برگزاری مسابقات گرفتیم، وسایل کامل و مجموعه‌های کامل کلینیکی در محل بازی‌ها وجود دارد و ما هم در حد توان و خیلی محدود، امکانات پزشکی همراه خودمان داریم که آن‌جا بتوانیم خدمات لازم و کافی را به ورزشکاران عزیز ارائه بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز