خبرگزاری کار ایران

احمد عبدالله زاده: پیش بینی برد مقابل سپاهان را داشتیم/ تمام تلاشمان را می‌کنیم تا قهرمان جام حذفی شویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۰۸۷

هافبک فولاد خوزستان در رابطه با برتری تیمش مقابل سپاهان صحبت کرد.

احمد عبدالله زاده در گفتگو با ایلنا در خصوص برتری تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: خداراشکر همه مصمم بودیم و دست به دست هم داده بودیم که نتیجه بازی مقابل سپاهان را به نفع خودمان رقم بزنیم و به نیمه نهایی صعود کنیم که این اتفاق افتاد و توانستیم برای اولین بار در تاریخ فولاد خوزستان به مرحله نیمه نهایی صعود کنیم.

وی در ادامه گفت: می‌توانستیم زودتر به گل برسیم و دو موقعیت هم داشتیم ولی متاسفانه نتوانستم دروازه حریف را باز کنیم. ناگفته نماند سپاهان خیلی تیم خوبی است و غیر از ترکیبی که بازی کرد دو تا ترکیب دیگر هم در اختیار داشت و خیلی ها را هم همراهشان نیاوردند. سپاهان بازیکنان با کیفتی دارد و بازیکنان ملی پوش در اختیار دارد و هزینه کرده بود و ماهم بازیکنان خیلی خوبی داشتیم بازیکنان جوان و با استعدادی در اختیار داریم. نقاط ضعف و قوتی که سرمربی گفته بود را به خوبی انجام دادیم و نقاط ضعف را پوشش دادیم و خدا را شکر توانستیم ضربه بزنیم و متاسفانه آخر بازی ساسان  انصاری دو کارته شد و اخراج شد اما تمرکزمان را از دست ندادیم و در ضربات پنالتی با درخشش دروازه‌بان خوبمان به برتری رسیدیم. جا دارد از محسن فروزان و احسان مرادیان تشکر کنم که هر کدام به موقع به تیم کمک کردند و کل بازیکنان که 120 دقیقه بازی کردند و همه کسانی که زحمت کشیدند و با یک برد شیرین توانستیم دل مردم و هوادارنمان را شاد کنیم.

هافبک فولاد خوزستان در ادامه در خصوص بازیکنان جوان این تیم و درخشش‌شان گفت: صالح حردانی طی این دو سالی که به بزرگسالان دعوت شده واقعا زحمت می‌کشد بازیکن با استعدادی است و خیلی خوب خودش را نشان داده است.بازیکنان جوان خیلی خوبی داریم مثل باوی، نجاریان، بدرقه و نامداری و... که انشالا در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید.

عبدالله‌زاده در باره بازی مقابل سپاهان افزود: دو هفته پیش هم با سپاهان بازی داشتیم و بازی خیلی سخت و فشرده‌ای بود. سپاهان بازیکنان هجومی خوبی دارد و در خط حمله بازیکنان خیلی خوبی دارند، اما پیش بینی برد را داشتیم و تمام هدفمان کسب امتیاز بود و توانستیم تیم پر قدرت را با همدلی ببریم.

وی در مورد بازی بعد مقابل پیکان بیان کرد: پیکان جزو خوب‌های لیگ هست، چندتا بازی از آنها دیده‌ام واقعا خیلی خوب بازی می‌کنند و مربی آنها شناخت دقیقی نسبت به نقاط ضعف و قوت تیم دارد. امیدوارم در روز بازی مقابل پیکان هم پشت هم باشیم و با تلاش و پشتکار بجنگیم و نتیجه بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم و امتیاز کسب کنیم.

در ادامه در خصوص پیش بینی قهرمان جام حذفی گفت: قطعاً تیمی که تا اینجای کار آمده سختی کشیده است، تلاش کرده و می‌تواند شانس قهرمانی را داشته باشد و انشاءالله این قهرمانی نصیب ما شود. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان جام حذفی شویم و مردم شهرمان را خوشحال کنیم در این شرایط سخت اقتصادی، بی آبی، گرما،خاک و.. دلشان شاد شود. 

وی درباره نقل و انتقالات تصریح کرد: متاسفانه پنجره نقل و انتقالات بسته شد و در حالیکه می‌توانستیم نیم فصل بهتر از این نتیجه بگیریم، متاسفانه دست کادر فنی بسته بود و در یک سری بازی‌ها دفاع آخر نداشتیم. خیلی از بازی ‌ها مصدوم داشتیم ولی آقای نکونام هیچوقت نگفت بازیکن ندارم و به ما می‌گفت می‌توانیم بهترین نتایج را با تلاش کسب کنیم اما اگر نقل و انتقالات باز بود می‌توانستیم چند بازیکن خوب بگیریم و بالاتر از رتبه الانمان در جدول باشیم، انشاءالله با تلاش آقای آذری مدیرعامل محترم و مجموعه باشگاه انشاءالله دست به دست هم بگذارند و نقل و انتقالات را آزاد کنند و بتوانیم در فصل جدید بازیکن جذب کنیم. در حال حاضر امسال و نتیجه این 3 بازی مانده تا اتمام فصل برای‌مان مهم است.

عبدالله زاده در پایان گفت: در آخر تشکر دارم از هواداران محترم فولاد خوزسان و این پیروزی را به تمام هوادارن فولاد خوزستان تبریک می‌گویم و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

 

گفتگو از: محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز