خبرگزاری کار ایران

اعزام کاروان پارالمپیک کشورمان به توکیو با شعار توکل، تلاش و افتخار

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۲۶۸

رضایی گفت: شعار کاروان ایران در پارالمپیک توکیو توکل، تلاش و افتخار است.

به‌ گزارش ایلنا، هادی رضایی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: نام ۶۲ ورزشکار برای اعزام به مسابقات پارالمپیک توکیو نهایی شده است و ورزشکاران از هفته آینده در هشت گروه به ژاپن اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: تعداد اعضای کاروان ۱۲۶ نفر است که ۶۲ ورزشکار، ۲۱ عضو کادر فنی، ۲۷ نفر پزشک، فیزیوتراپ، مترجم و سرپرستان تیم‌ها و ۱۷ نفر از رسانه‌های مختلف در هشت گروه به توکیو اعزام می‌شوند و در شش گروه به کشور بازمی‌گردند.

سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان بیان کرد: دوم شهریور مراسم افتتاحیه پارالمپیک برگزار و ۱۴ شهریور مراسم اختتامیه این مسابقات برگزار می‌شود.

وی افزود: کاروان کشورمان در قالب ۱۰ رشته ورزشی والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، پاراتکواندو، وزنه برداری، جودوی نابینایان، تیراندازی، دوچرخه سواری، تیرو کمان و دو و میدانی به توکیو اعزام می‌شوند.

رضایی اظهار کرد: ما حدود صد سهمیه داشتیم، اما دلیل کسب سهمیه اعزام نبوده و کاروان به صورت کیفی اعزام می‌شود و انتطار داریم دو سوم کاروان با مدال بازگردند چون فقط چهار گروه اعزام می‌شوند که عبارتند از گروه‌های رنک یک، دو و سه جهان و قهرمانان آسیایی که در سال آینده در مسابقات پاراآسیایی شرکت می‌کنند.

سرپرست کاروان پارالمپیک کشورمان گفت: پیش بینی ما کسب ۲۸ مدال است. یک مدال تیمی که شامل ۱۲ نفر است و حدود ۳۹ نفر شانس مدال آوری در کاروان ایران دارند.

وی ادامه داد: تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در هشت دوره قبلی پارالمپیک شش بار قهرمان و دو بار نایب قهرمان شده است و رنک یک جهانی را دارد و تیم ملی بسکتبال با ویلچر قهرمان آسیا و چهارم جهان است و امیدواریم برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.

رضایی در پایان گفت: شعار کاروان توکل، تلاش و افتخار است یعنی توکل به خدا و ائمه اطهار(ع)، تلاش ایرانی و افتخار برای مملکت عزیزمان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز