خبرگزاری کار ایران

عادل دوباره در شبکه ۳؟

چراغ سبز رئیس صدا و سیما برای بازگشت فردوسی پور(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۳۳۱

واکنش رئیس جدید صدا و سیما به احتمال بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، اواخر سال 1397 برنامه تلویزیونی 90 به فعالیتش پایان داد و در اردیبهشت‌ماه سال 1399 بود که صفحات مجازی مربوط به این برنامه هم از دسترس خارج شد تا احتمالات بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون هم منتفی شود.

با گذشت نزدیک به سه سال از تعطیلی برنامه 90، با تغییرات اخیر در سازمان صدا و سیما شایعات پیرامون بازگشت عوامل این برنامه هم رو به افزایش بود. اظهارات منتشر شده از پیمان جبلی، رئیس صدا و سیما نشان می‌دهد فعالیت فردوسی پور هیچ مشکلی ندارد.

هوادار فوتبال خوزستانی در دیدار با جبلی خطاب به او درخواست بازگشت فردسوی پور را داشت و گفت: "از شما می‌توانم خواهش کنم که برنامه 90 با اجرای آقای عادل فردوسی پور احیا کنید تا کام فوتبالدوستان شیرین تر از پیش شود. ممنون میشوم اگر این کار را برای هواداران فوتبال در کشور انجام بدهید."

جبلی در پاسخ به این درخواست اظهار داشت: "اول از همه تشکر میکنم که تشریف آوردید و سلام ما را به همه هواداران، دوستان و باشگاه برسانید. از نظر ما ایشان(فردوسی پور) منعی ندارند و می‌توانند برگردند."

اظهارات جبلی را در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید:

حجم ویدیو: ۵.۵۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۵۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز