خبرگزاری کار ایران

یزدانی: دوست داشتم رنگ مدالم طلایی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۸۹۸

امیرمحمد یزدانی گفت: دوست داشتم رنگ مدالم طلایی باشد اما بازهم خدا را شاکرم که بی مدال به کشور بازنگشتم.

به گزارش ایلنا، امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره وزن 65 کیلوگرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: طبیعتا رسیدن به اولین مدالم در رقابت‌های قهرمانی جهان باعث شادمانی است. در دیدار پایانی برای پیروزی به روی تشک رفتم، اما برای لحظه‌ای گیر کردم و کشتی از دستم خارج شد و با شکست مواجه شدم. دوست داشتم رنگ مدالم طلایی باشد، اما باز هم خدا را شاکرم که بی‌مدال به کشور برنگشتم و باعث شادمانی هموطنان و همشریانم شدم.

وی ادامه داد: با توجه با قد و قامتی که دارم، احتمالا به اوزان بالاتر صعود خواهم کرد تا بتوانم با صلابت و شادابی بر روی تشک ظاهر شوم. کادرفنی هم همین نظر را دارند و در مجموع من تابع تصمیمات کادرفنی هستم و هر تصمیمی بگیرند از آن تبعیت خواهم کرد.

یزدانی تصریح کرد: این مدال انگیزه زیادی برای ادامه مسیر به من می‌دهد و قطعا تلاشم را بیشتر خواهم کرد تا در مسابقات مهمی که در پیش داریم باز هم به موفقیت برسم. این را هم بگویم نگرشی که دکتر دبیر چند ماه پیش با من داشت و موجب شد تا به اردوهای تیم‌ملی دعوت نشوم، تاثیر زیادی در این موضوع داشت که به خودم بیایم و تمریناتم را چند برابر کنم تا دوباره به اردو دعوت شوم و در مسیر قهرمانی قرار بگیرم. تا قبل از آن رفتار من فکر می‌کردم که همیشه به اردوها دعوت می‌شوم و همین تفکر باعث شده بود در یک برهه زمانی در یک روند مستقیم و بدون فراز قرار داشته باشم.

در پایان خاطرنشان کرد: از سرمربی و اعضای کادرفنی تیم‌ملی و تمام کسانی‌که در این موفقیت به من کمک کردند تشکر می‌کنم. همچنین از پدر و مادر و خواهرم که همیشه مشوق من بودند و همیشه پشتیبانم بودند سپاسگزارم. در پایان هم باید این مدال را به پدربزرگم که به تازگی از دنیا رفته‌اند تقدیم بکنم و بگویم که همیشه به یادش هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز