خبرگزاری کار ایران

احتمال لغو بازی شهرخودرو و آلومینیوم اراک

هادی عقیلی: بازیکنان ما به حد نصاب نرسیده اند/ قرارداد مهاجری تا این لحظه ثبت نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۵۶۳

مربی شهرخودرو از مشکلاتی که این تیم با آن مواجه است گفت.

به گزارش ایلنا، شهرخودرو در آستانه برگزرای مسابقات لیگ برتر درحالی پنجره نقل و انتفالاتی این تیم بسته شده است که این تیم موفق نشده قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برساند. هادی عقیلی مربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو با آلومینیوم اراک در این خصوص بیان کرد: متأسفانه پنجره نقل‌وانتقالاتی ما سه روز پیش بسته شد و هیچکدام از بازیکنان جدید ما موفق به ثبت قراردادشان نشدند. قرارداد 15 بازیکن را توانستیم ثبت کنیم و 9 بازیکن از همین تعداد را هم به دلیل مشکلات خدمت سربازی و ایفمارک نمی‌توانیم در اختیار داشته باشیم و برای مسابقه فردا تا این لحظه به حدنصاب نخواهیم رسید. 

مربی شهرخودرو در خصوص مشکلات این تیم و اینکه آیا پیش از قبول پیشنهاد رضا مهاجری از آنها آگاه بوده است بیان کرد:  تا حدودی در جریان مشکلات باشگاه بودم، اما تا جایی که توان داشته باشیم در خدمت این تیم خواهیم بود و مسائل مدیریتی و اداری از حیطه اختیارات ما خارج است. مشکلات تیم ما روشن است و نیازی به گفتن ما ندارد. 

وی در پایان افزود: قرارداد مهاجری تا این لحظه ثبت نشده و در فصل جدید باشگاه هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته است. در حال حاضر اسمی 11 بازیکن داریم، اما سه نفرشان دروازه‌بان هستند. اگر تیم کاملی در اختیار داشتیم، می‌توانستیم آبروداری کنیم، اما وقتی شرایط فراهم نیست، نمی‌شود‌ قولی داد که فراتر از توان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز