خبرگزاری کار ایران

ژاوی، همین حالا بیا!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۴۷۷

بارسلونا بدون سرمربی و حتی با سرمربی به تیمی تبدیل شده که برای عبور از مشکلات ناتوان به نظر می‌رسد!

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، با رونالد کومان یا بدون رونالد کومان، بارسلونا تیمی به نظر می رسد که قادر به حل مشکلات یک بازی نیست.

ممکن است لحظه‌ای از درخشش فردی مانند گل ممفیس دیپای وجود داشته باشد، یا اینکه تیم فقط با یک مشکل مواجه شود.

اگر یک مربی جدید بیاید کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و مطمئناً راه حل سریعی نخواهد بود، بنابراین باید یک نفر بیاید و مسئولیت را بر عهده بگیرد.

اگر قرار است ژاوی این سرمربی باشد، باید گفت که همین حالا هم او دیر کرده است!

دیپای

ممفیس دیپای هرازگاهی با گل‌های عالی ظاهر می‌شود. مشکل بارسلونا این است که به اندازه کافی این کار را انجام نمی دهد. او در حال به دست آوردن مشخصات بازیکنی است که فقط در بازی های مقابل حریف ضعیف خوب ظاهر می شود و در موقعیت های بزرگ ناپدید می شود و این برای شماره 9 بارسلونا کافی نیست. اجراهای او در اندازه شادی‌های بعد گلش نیست.

مصدومیت

مصدومیت دیگری برای بارسلونا این بار برای سرخیو آگوئرو صورت گرفت که در نیمه اول مجبور به ترک زمین مسابقه شد. ضربه ای به قفسه سینه او را مجبور کرد که درخواست تعویض کند و باید دید که آیا او در روز سه شنبه برای دینامو کیف در لیگ قهرمانان اروپا در دسترس خواهد بود یا خیر.

ژاوی، همین حالا بیا!

بهترین بازیکن

نیکو گونزالس بهترین بازیکن بارسلونا بود، بازی مسلط با آرامش روی توپ که در سن او امر غیرطبیعی است. او سزاوار حضور در ترکیب اصلی بارسلوناست و باید انتظار داشت که بیش از این به این بازیکن میدان داده شود.

کوتینیو

هر بار که فیلیپ کوتینیو برای بارسلونا بازی می کند، تماشای این بازی هم برای او و هم برای هواداران بارسلونا دردناک است. هیچ تهدیدی روی دروازه حریف ایجاد نمی کند، حرکات هجومی را کند می کند و حرکتش بی حال است. کومان متقاعد شده بود که می تواند بهترین عملکرد را از او بگیرد، اما او دیگر آنجا نیست. گل آلاوس یک اثر هنری است، گلی که البته از بارسلونا انتظار دارید، خوسلو پاس گل خوبی را برای لوئیس ریخا ارائه کرد.

پیکه

جرارد پیکه بهترین شب خود را سپری نکرد و دروازه آلاوس را به هم زد و سپس در حالی که خط دفاعی بارسلونا از بهترین حالت خود فاصله داشت، مصدوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز