خبرگزاری کار ایران

محمدی: رقم آجورلو چندین برابر پیشنهاد سازمان لیگ است / عزیزی خادم حامی باشگاه‌ها در سهم تبلیغات محیطی بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۲۰۵

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران درمورد جلسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درباره تبلیغات محیطی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران درمورد جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خیلی خوبی بود. جا دارد از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر کنم. از آقای آجورلو به دلیل استارت کاری که زدند هم تشکر می‌کنم شاید این کار باید زودتر از این‌ها اتفاق می‌افتاد. با این حال جلسه خیلی خوبی بود.

او ادامه داد: آقای عزیزی خادم درباره فعالیت‌شان صحبت کردند و آقای بهاروند در مورد فرایندی تبلیغات محیطی و حق پخش توضیح دادند. نمایندگان باشگاه‌ها هم حضور داشتند که جلسه خوب پیش رفت. بعضی موافق طرح آقای آجورلو بودند و برای من این مساله بیشتر قابل توجه بود که آقای عزیزی خادم بیشتر به دنبال این بودند که چنین اتفاقی بیفتد. 

محمدی افزود: نکته امیدوار کننده بحث حمایت آقای عزیزی خادم در سهم باشگاه‌ها در تبلیغات محیطی بود. همکاران آقای بهاروند هم درمورد این مسائل توضیح دادند و افزایش تبلیغات محیطی و استیفای سازمان لیگ در قراردادی که با کارگزاران طرح می‌شود، صحبت شد. پیشنهاد آقای آجورلو خیلی خوب بود و گفتند که اگر باشگاه‌های لیگ برتری به ایشان اعتماد کنند، 8 میلیارد تومان در اختیار باشگاه‌ها می‌گذارند. هم به واسطه بازی‌های استقلال و پرسپولیس و هم به دلیل سایر بازی‌ها در لیگ برتر.

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران گفت: به شخصه حتما از این رقم استقبال می‌کنم چون این رقم چندین برابر رقم سازمان لیگ است و البته اگر محقق شود و این پول را در اختیار باشگاه‌ها بگذارند یک اتفاق خیلی مثبتی خواهد بود که در فوتبال ما سابقه نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز