خبرگزاری کار ایران

کارت واکسیناسیون یا تست منفی کرونا؛

شرایط بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌های فوتبال اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۷۶۹

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شرایط بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌های فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا،‌ امین نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفتگو با شبکه خبر درباره شرایط بازگشایی باشگاه‌های ورزشی و همچنین حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های فوتبال گفت: خوشحالیم که شاهد بازگشایی اماکان ورزشی و همچنین حضور تماشاگران در اماکن ورزشی باشیم. در همین راستا با همکاری و مساعدت وزارت بهداشت تصمیم بر این شد که تا احتمالا بیستم همین ماه سیستم هوشمند کنترل کارت واکسیناسیون فعال شود و ورود به اماکن ورزشی بر این اساس ملاک باشد. افرادی که کارت واکسیناسیون نداشته باشند برای مراجعه به اماکن ورزشی باید تست PCR منفی 72 ساعته داشته باشند و به همین صورت حضورشان بلامانع است. 

او ادامه داد: تاکید می‌کنم با وجود انجام واکسیناسیون و ارائه کارت آن به هنگام حضور در اماکن ورزشی چه برای استفاده از باشگاه‌های ورزشی و چه به عنوان تماشاگر همچنین باید مانند گذشته پروتکل های بهداشتی رعایت شود و اینگونه بتوانیم شاهد شکوفایی ورزش در باشگاه‌های ورزشی و حضور تماشاگران این سرمایه ارزشمند باشیم.

تماشاگران از امروز اگر مسابقه فوتبالی باشد در ورزشگاه آزادی می تواند پذیرای آنها باشد؟ نوروزی در پاسخ به این سوال گفت: این درخصوص باشگاه‌های ورزشی بود. درباره تماشاگران تاکید شده تا زمانی که سیستم هوشمند فعال شود از آن پس با آن شرایط محدود و ظرفیت باشگاه‌ها می توانند در میادین ورزشی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز