خبرگزاری کار ایران

سراجی: اقدام فدراسیون والیبال غیرقانونی بود/ امیدوارم رای CAS به سود سایپا صادر شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۶۹۶

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: فدراسیون والیبال با صدور ITC محمد موسوی کاری کاملا غیرقانونی انجام داد.

به گزارش ایلنا، مهرداد سراجی درباره ماجرای صدور ITC محمد موسوی توسط محمد موسوی اظهار داشت: باشگاه سایپا در فصل گذشته برای اینکه بتواند قهرمان سوپر لیگ والیبال کشورمان شود، تصمیم گرفت بازیکنان بزرگی مثل محمد موسوی، سامان فائزی، علی شفیعی، محمدجواد معنوی‌نژاد و... را جذب کند، اما متأسفانه سه هفته پس از شروع فصل موسوی تقاضای جدایی از سایپا را مطرح کرد.

وی افزود: در آن زمان موسوی به کرونا مبتلا شده بود و ما هم مخالفتی برای حضورش در باشگاه‌های بین‌المللی آن هم در سال پیش از المپیک نداشتیم اما شروطی را با بازیکن مطرح کردیم. متأسفانه حمایت‌های یکطرفه فدراسیون از موسوی سبب شد وی بدون ایفای تعهداتش به سایپا که باشگاهی کارگری است و درآمدهایش حاصل تلاش و زحمت کارگران زحمتکش خط تولید و سایر بخش‌های گروه خودروسازی سایپاست، از این باشگاه جدا شود. بدون اینکه باشگاه ما به موسوی رضایتنامه بدهد، فدراسیون والیبال برای این بازیکنان ITC بین‌المللی صادر کرد و این بازیکن به باشگاه پیاچنزای ایتالیا اعزام شد.

مدیرعامل باشگاه سایپا تصریح کرد: در آن زمان به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعتراض کردیم، با فدراسیون مدارا کردیم و به این دلیل که در سال المپیک قرار داشتیم یک سال مهلت دادیم تا موسوی از ایتالیا برگردد. قرار شد فدراسیون برای اعزام مجددش به یک باشگاه ترکیه‌ای، وضعیت ما را تعیین تکلیف کند اما باز هم شاهد بودیم فدراسیون والیبال کاری کاملا غیرقانونی مرتکب شد. از وزارت ورزش و شخص حمید سجادی که فردی کاملا مسلط به ورزش است خواهش می‌کنم برای مکاتباتی که با وزارت انجام دادم دستور پیگیری جدی صادر کنند.

وی در مورد آخرین وضعیت شکایت باشگاه سایپا به دادگاه CAS نسبت به رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پرونده دیدار این تیم با پیکان گفت: دادخواست خود را به دادگاه بین‌المللی داوری ورزش ارسال کرده و گفتیم تیم پیکان در بازی با سایپا از 6 تعویض استفاده کرده است. ادله خود را هم برای اثبات حقانیت سایپا به این دادگاه ارائه کردیم. هنوز حکمی صادر نشده، اولین جلسه با حضور قاضی پرونده و وکلای مربوط به دعوا به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد و مذاکرات طرفین به اطلاع قاضی رسید.

مدیرعامل باشگاه سایپا عنوان کرد: امیدوار هستیم رأی در سریع‌ترین وقت صادر شود تا حق تضییع شده باشگاه سایپا باز گردد، امیدواریم فدراسیون‌های ما اعم از فوتبال و والیبال در چارچوب قانون تصمیم‌گیری و اعلام رأی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز