خبرگزاری کار ایران

محمدی: به کادر و بازیکنان پیکان اعتماد و اعتقاد داریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۱۵۷

مدیرعامل باشگاه پیکان معتقد است شکست هفته پنجم می‌‌تواند شوک مثبتی برای ادامه یافتن روند موفقیت‌آمیز این تیم در هفته‎‌های آتی باشد.

به گزارش ایلنا، اکبر محمدی در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پیکان در خصوص مسابقه روز گذشته پیکان برابر فجر شهید سپاسی شیراز بیان کرد: به اعتقاد من نتیجه این بازی در این مقطع می‌تواند تاثیر مثبتی در روند حرکتی تیم ما ایجاد کند و بدون تردید ما را از پروسه‌ای که برای خودمان در این فصل تعریف کرده‎‌ایم خارج نخواهد کرد چرا که به کادر و کلیه اعضای تیم اعتماد و اعتقاد داریم. 

مدیرعامل باشگاه پیکان اضافه کرد: نه صدرنشینی پیکان در هفته چهارم اتفاقی بود که ما را از هدف و چشم‌اندازی که در نظر داریم دور کند و نه یک شکست در هفته پنجم می‌‌تواند خللی در این مسیر و حرکت به وجود بیاورد. آنچه مسلم است باشگاه تلاش کرده با انتخاب کادر فنی توانمند و شایسته همچنین بازیکنان جوان و مستعدی که حرف‎‌های زیادی برای گفتن دارند با کمترین هزینه بهترین شرایط را در این فصل ایجاد کند و در ادامه به دنبال استفاده مناسب از این ظرفیت در طول رقابت‎ها خواهیم بود.در واقع این پروسه هدفمند تا پایان فصل آتی و حتی فصل‌های آینده مبتنی بر اصول حرفه‌ای مدیریت فوتبال با صبر و حوصله دنبال خواهد شد. 

محمدی همچنین اظهار داشت:پیروزی و شکست بخشی از فوتبال است و نمی تواند ما را از هدفمان دور کند. تیم فجر با دوندگی زیاد کار ما را در این بازی سخت کرد و البته به خوبی می‎‌دانیم که نگاه همه حریفان در ادامه مسابقات به پیکان نگاه متفاوتی است. تیمی که در چهار هفته ابتدایی قابلیت‎های خودش را به خوبی نشان داده از اینجا به بعد یک حریف جدی و خطرناک برای تمامی تیم‌هاست و رقیبان تلاش خواهند کرد پیکان را که فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه می‌دهد غافلگیر کنند اما شوک هفته پنجم می‎‌تواند مانع از تکرار این اتفاق شود.

وی صحبت‌هایش را اینگونه به پایان برد: اطمینان داریم با اعتماد به درایت کادرفنی و شایستگی بازیکنانمان در ادامه راه نیز همچنان یکی از تیم‌های با کیفیت و شایسته مسابقات لیگ خواهیم بود و به هدف مورد نظر خودمان که ارائه بازی خوب و کسب نتایج لازم مثل هفته‎‌های ابتدایی لیگ و حضور در بین تیم‎‌های بالای جدول است دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز