خبرگزاری کار ایران

آینده مبهم دوناروما در پاریس

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۲۴۴

جان لوئیجی دوناروما خیلی زود از پیوستن‌اش به پاری‌سن‌ژرمن پشیمان شده است.

به گزارش ایلنا، سنگربان ایتالیایی که فصل گذشته با کلی حرف و حدیث و متهم شدن به پول‌پرستی از میلان جدا شد، امیدوار بود به خاطر کسب عنوان بهترین بازیکن یورو 2020، با ورودش به پارک دو پرنس پیراهن شماره یک این تیم را از کیلور ناباس بگیرد اما این اتفاق که رخ نداد هیچ، بلکه میزان بی‌اعتمادی کادر فنی تیم فرانسوی به او به حدی رسیده است که این بازیکن ملی‌پوش را به فکر خروج از پایتخت فرانسه انداخته است.

وقتی انتقال دوناروما به PSG قطعی شد، ما در سایت فوتبال ایتالیا تیتر زدیم: «خوشتان بیاید یا نه، رایولا (مدیر برنامه دوناروما) برنده قرارداد دوناروما است.» بعد از چند ماه، روزنامه گاتزتا دلو اسپورت هم دقیقاً همین نتیجه‌گیری را از انتقال دوناروما به پاریس انجام داد.

دونارومای 22 ساله در تمامی رقابت‌های این فصل برای تیمش فقط 7 بار به میدان رفته است که شامل بازی برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا هم می‌شود اما این مقدار چیزی نبوده که بتواند او را خوشحال کند. دوناروما با ایتالیا قهرمان یورو 2020 شد اما آیا او به سبب این اتفاق واقعاً می‌توانست انتظار داشته باشد که در پاریس همه چیز بر وفق مرادش باشد؟ شاید نه.

کیلور ناباس یک دروازه‌بان باتجربه است که شاید کیفیت و پتانسیل دوناروما را نداشته باشد اما گزینه‌ای قابل اعتماد است که در رختکن تیم هم طرفدارانش از طرفداران  دوناروما بیشتر هستند. شایعات درباره جدایی احتمالی دوناروما از پاریس هرگز آنقدرها قابل اعتنا نبوده‌اند اما اینکه آیا دوناروما می‌تواند تا پایان 4 سال قراردادش در پارک دو پرنس دوام بیاورد مشخص نیست. او نمی‌تواند انتظار داشته باشد که مائوریسیو پوچتینو، کیلور ناباس را کنار بگذارد.

دوناروما بدون شک به تیمی بهتر از میلان پیوسته است که شاید گزینه اصلی فتح لیگ قهرمانان این فصل هم باشد اما این خود  او است که باید انتخاب کند آیا برای او بازی کردن در چنین تیم بزرگی مهم‌تر است یا داشتن فرصت بازی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز