خبرگزاری کار ایران

پنج نامزد اصلی جانشینی سولسشیر در منچستریونایتد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۸۶۸

بنابراعلام باشگاه منچستریونایتد اوله گونار سولسشیر از سمتش اخراج شد و اکنون شایعات درمورد انتخاب جانشین او به اوج رسیده است.

به گزارش ایلنا، شکست تحقیرآمیز 4-1 روز شنبه مقابل واتفورد، میخ روی تابوت اوله گونار سولسشر در منچستریونایتد بود. این نتیجه هفتمین شکست تیم او در 13 بازی اخیر بود و آن‌ها را در رده هفتم لیگ برتر با 12 امتیاز کمتر از چلسی صدرنشین قرار داد.

این سرمربی نروژی از سمت سرمربیگری اولدترافوردی‌ها برکنار شد و در اینجا پنج نامزد برتر برای جانشینی او آورده شده است.

 زین الدین زیدان

بازیکن سابق رئال مادرید از تابستان که پایتخت اسپانیا را ترک کرد، بیکار است. او قبلاً با انتقال به اولدترافورد در ارتباط بوده و رزومه‌ای چشمگیر از دوران سرمربیگری خود در رئال مادرید، کسب سه لیگ قهرمانان، دو قهرمانی لالیگا، دو سوپرکاپ اسپانیا، دو سوپرکاپ یوفا و دو جام باشگاه‌های فیفا را دارد.

 برندان راجرز

این سرمربی اهل ایرلند شمالی که در حال حاضر در لسترسیتی مشغول به کار است، هدایت سوانسی سیتی، لیورپول و سلتیک را بر عهده داشته است. او در طول دوران حرفه‌ای خود تحسین‌کنندگان زیادی را به دست آورده است و تیم لستر خود را به دو مقام پنجمی در لیگ برتر و همچنین کسب اولین جام حذفی این باشگاه هدایت کرده است.

مایکل کریک

هافبک سابق یونایتد پس از اخراج سولسشر هدایت موقت تیم را بر عهده خواهد گرفت و اولین بازی او در روز سه شنبه برابر ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود. اگر کریک بتواند کشتی را ثابت نگه دارد و نتایج را تغییر دهد، به خوبی می‌تواند سرمربی اصلی باشد.

 اریک تن هاگ

سرمربی فعلی آژاکس، اریک تن هاگ، یکی دیگر از نامزدهای بالقوه برای این پست است که از سال 2017 هدایت غول هلندی را برعهده داشته است. تن هاگ سبک جذابی از فوتبال را بازی می‌کند و در زمان خود دو بار قهرمان اردیویسه و جام حذفی هلند شده است.  قهرمانی سوپرکاپ هلند و هدایت تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم دیگر دستاوردهای بزرگ این سرمربی است.

 لوران بلان

لوران بلان، سرمربی فرانسوی نیز در این رقابت حضور دارد و با ادیسون کاوانی مهاجم یونایتد در پاری سن ژرمن کار کرده است، جایی که او سه قهرمانی لیگ فرانسه را در چند سال حضورش روی نیمکت این تیم به دست آورد.  این سرمربی فرانسوی قبل از بازنشستگی در سال 2003 دو سال در اولدترافورد بازی کرد و در حال حاضر به عنوان سرمربی در الریان قطر مشغول به کار است. بلان همچنین در بوردو کار کرده و در سال 2009 قهرمان لیگ فرانسه شد و همینطور تا جام جهانی 2010 سرمربی تیم ملی فرانسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز