خبرگزاری کار ایران

آقایی: نباید انتظارات از آلومینیوم را بالا ببریم / می‌خواهیم همچنان در کورس بمانیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۶۸۹

بازیکن تیم آلومینیوم اراک درمورد نتایج فصل جاری این تیم به همراه رسول خطیبی و بازی پیش رو برابر نساجی مازندران در هفته دهم لیگ برتر صحبت کرد.

میثم آقایی در گفتگو با ایلنا درمورد برتری برابر فجرسپاسی شیراز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که در این مسابقه خانگی برنده شدیم چون در اراک نباید به راحتی از امتیازات بگذریم. فجر تیم خوب و جنگنده‌‌ای بود ولی در روزی که شانس زیاد با ما یار نبود موفق شدیم با یک گل به برتری دست پیدا کنیم که سه امتیاز مسابقه اهمیت بالایی داشت.

هافبک تیم آلومینیوم اراک درمورد حضور در بین تیم‌های بالانشین جدول گفت: سال گذشته هم وضعیت خوبی داشتیم که یکسری اتفاقات رخ داد و از روند مناسب خارج شدیم. امسال شاکله اصلی تیم حفظ شد و چند بازیکن خیلی خوب به جمع تیم اضافه شد. با شناختی که بازیکنان و آقای خطیبی از یکدیگر داشتیم باعث شد که تا الان نتایج خوبی کسب کنیم و یکی از تیم‌های مدعی باشیم.

آقایی درمورد انتظارات از تیم آلومینیوم در فصل جاری عنوان کرد: ما نباید انتظارات را از خودمان بالا ببریم چون تازه دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنیم و امیدواریم در نیم فصل دوم یک روند خوبی را طی کنیم تا با رتبه تک رقمی فصل را تمام کنیم و یک نیم نگاهی هم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم داشته باشیم.

بازیکن آلومینیوم درمورد رویارویی با نساجی در هفته دهم همچنین عنوان کرد: نساجی یک تیم بسیار خوب لیگ است که مربی بادانشی هم در اختیار دارد ولی متاسفانه مشکل زمین بازی آنها تیم‌های حریف را اذیت می‌کند. این حق مردم قائمشهر است که امکانات خوبی از نظر زمین بازی داشته باشند ولی مطمئن باشید که ما برای کسب سه امتیاز به ساری می‌رویم چون نمی‌خواهیم امتیازی از دست بدهیم و همچنان در کورس بمانیم. در این مسیر از هواداران، مدیران باشگاه و مدیران کارخانه تشکر می‌کنم که همواره کنار تیم حضور دارند و موجب دلگرمی ما هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز