خبرگزاری کار ایران

ارزش خالص مارسیال در سال 2021: آیا او می‌تواند از منچستریونایتد جدا شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۰۰۱

آنتونی مارسیال، مهاجم ملی پوش فرانسوی ممکن است در ژانویه از شیاطین سرخ جدا شود.

به گزارش ایلنا،  آنتونی مارسیال در چند سال اخیر نتوانسته خود را در ترکیب اصلی منچستریونایتد ثابت کند، علیرغم اینکه او یکی از پردرآمدترین بازیکنان این باشگاه است.

این بازیکن فرانسوی از زمان پیوستن به یونایتد از موناکو در سال 2015، 94 گل در 342 بازی در تمام رقابت‌ها برای یونایتد به ثمر رسانده است و مصدومیت‌ها در سال گذشته عملکرد او را تحت تأثیر قرار داده است.

مارسیال در این فصل تنها 359 دقیقه با منچستریونایتد بازی کرده است. این بازیکن 26 ساله تنها در دو بازی لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون و اورتون از ابتدا به میدان رفته اما موفق به گلزنی نشد، در نیمه دوم از زمین خارج شد و یونایتد در هر دو بازی 1-1 مساوی کرد.

خروج احتمالی

در همین حال، فیلیپ لامبولی، ایجنت مارسیال تایید کرده است که تمایل بازیکن او جدایی از منچستریونایتد در ژانویه به دنبال زمان بازی در جایی دیگر است. لامبولی به اسکای اسپورت گفت: "آنتونی آرزو دارد در ژانویه باشگاه را ترک کند. او فقط باید بازی کند. او نمی خواهد در ژانویه بماند و من به زودی با باشگاه صحبت خواهم کرد."

این بازیکن فرانسوی در ماه ژانویه به باشگاه‌های زیادی از جمله لیون، پاری سن ژرمن، نیوکاسل یونایتد، آرسنال و بارسلونا مرتبط شده است.

مارسیال اولین قدم‌های فوتبالی‌اش را در آکادمی لیون برداشت و به موناکو رفت، جایی که با نمایش‌هایش باعث شد او به اولدترافورد نقل مکان کند.

حقوق آنتونی مارسیال و دارایی خالص 2021

با این حال، باشگاه های زیادی وجود ندارند که بتوانند حقوق مارسیال را بپردازند زیرا مهاجم فرانسوی 13 میلیون پوند در سال درآمد دارد، مبلغی که او را دوازدهمین بازیکن پردرآمد لیگ برتر می کند.

دارایی خالص مارسیال در سال 2021 حدود 33 میلیون دلار تخمین زده می شود، در حالی که گفته می شود همسرش ملانی داکروز سه میلیون دلار دارایی خالص دارد.

دا کروز در برنامه واقعیت مجازی فرانسوی "Secret Story" شرکت کرد، اما پس از آشنایی با مارسیال، او به یک اینفلوئنسر معروف یوتیوب تبدیل شد و در حال حاضر 3.3 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز