خبرگزاری کار ایران

محمدی: در خصوص مهاجم گابنی گل‌گهر به رأی ارکان قضایی تمکین می‌کنیم/ از بازی با پرسپولیس ۳ امتیاز می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۳۴۷

مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید که این باشگاه به رأی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در خصوص مهاجم گابنی گل‌گهر احترام می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، اکبر محمدی در خصوص حضور در مجمع هیئت فوتبال این استان گفت: برای انتخابات هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان تهران اینجا هستم و امیدوارم در یک انتخابات کاملاً دموکراتیک آنهایی که استحقاق دارند و می‌توانند ظرفیت خود را در اختیار فوتبال تهران بگذارند، انتخاب شوند.

وی در خصوص اینکه باشگاه‌هایی مانند پیکان، سایپا و مقاومت سال‌ها در فوتبال تهران بازیکن‌سازی می‌کردند و الان این شرایط وجود ندارد و عملکرد هیئت فوتبال استان تهران را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اگر صادقانه صحبت کنم، شهر تهران بالاترین سطح را برای برگزاری مسابقات فوتبال پایه دارد. اگر چه ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد و به لحاظ زیرساختی و سازماندهی نواقصی وجود دارد، اما در مورد باشگاه خودمان ما بیشتری ورودی را از آکادمی‌مان به تیم بزرگسالان داشتیم و این مسئله با آمار قابل اثبات است. سال گذشته 11 بازیکن از تیم‌های آکادمی پیکان در تیم بزرگسالان حضور داشتند و این فصل نیز بازیکن آکادمی باشگاه پیکان کاپیتان تیم‌مان است و همچنان این روند ادامه دارد.

مدیرعامل باشگاه پیکان با دفاع از عملکرد باشگاه متبوع خود در رده‌های پایه افزود: اکنون 15-14 بازیکن از آکادمی‌مان عضو تیم بزرگسالان هستند و بازیکنانی هم در تیم‌های دیگر عضو هستند که به عنوان مثال علیرضا رضایی در استقلال، محمد خدابنده‌لو در ذوب‌آهن و یوسفی در صنعت نفت آبادان حضور دارند. ما به سهم خودمان رسالت‌مان را انجام می‌دهیم، اما به هر حال شهر تهران با جمعیتی نزدیک به 18 میلیون باید در بحث امکانات برگزاری مسابقات، زیرساخت‌ها و سازماندهی متفاوت باشد که امیدوارم با انتخاب تیم مدیریتی در انتخابات امروز، این شرایط رقم بخورد.

محمدی درباره اینکه بین دو نیمه دیدار تیمش مقابل استقلال ورزشگاه را ترک کرد و آیا این کار او به دلیل عملکرد مجتبی حسینی بود یا دلیل دیگری داشت، گفت: در برنامه دیگری هم گفتم که با توجه به تجربه‌ای که در فوتبال دارم، 15-10 دقیقه اول بازی را ببینم، متوجه روند بازی می‌شوم. به شدت از عملکرد تیم ناراحت بودم و کادرفنی هم بخشی از تیم است، اما بیشتر نگران حال خودم بودم. در یک بازی در شهر قدس دچار حمله قلبی شدم و دوست نداشتم دوباره آن اتفاق تکرار شود. بنابراین سعی کردم ادامه بازی را در فضایی دور از استادیوم و در باشگاه ببینم. در نیمه دوم شکست ما تلخ‌تر شد، اما با توجه به اینکه عملکرد کلی تیم را در این 9 بازی ارزیابی می‌کنیم، از نتایج راضی هستیم. بدون اینکه به تیم فشار روانی وارد شود، امیدواریم رتبه فصل قبل را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش پیش از مصاف با پرسپولیس از شوک بازی استقلال خارج شده یا نه، اظهار داشت: با توجه به عملکرد ضعیفی که در بازی استقلال داشتیم، قطعاً از آن شکست درس‌هایی زیادی گرفتیم. نمی‌دانم چرا پس از 8 بازی خوبی که داشتیم، بازی مقابل استقلال این همه برای ما تلخ دنبال شد. به نظرم بچه‌ها با درس‌هایی که از آن بازی گرفتند و جلساتی که کادر فنی پی‌درپی گذاشته، بازی پرسپولیس برای ما متفاوت باشد و با احترامی که برای این تیم دارم، اما فقط به 3 امتیاز بازی پرسپولیس فکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص اینکه جسته و گریخته صحبت‌هایی درباره جادوگر می‌شود و گویا برخی مربیان و تیم‌ها دست به دامن رمال‌ها می‌شوند، گفت: «فَاللَّهُ خَیْرٌ حافِظاً وَ هُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِینَ». به نظرم اصلاً نباید این مسائل جدی گرفته شود، چون کار زمینی، قانون زمینی دارد و ابزار آن سعی و تلاش است نه مسئله دیگری. ما هم خیلی زیاد از این مسائل شنیدیم، اما توجه نمی‌کنیم.

محمدی درباره وضعیت میزبانی پیکان و اینکه اجاره زمین مسابقه 90 میلیون تومان است که برخی می‌گویند انگار اجاره زمین ومبلی است، اظهار داشت: تمام سعی ما بر اساس درخواست کادرفنی این بوده که در ورزشگاه پاس قوامین بازی کنیم. این دو بازی اخیر مقابل گل‌گهر و استقلال در این ورزشگاه بودیم و برای بازی با پرسپولیس هم در ورزشگاه پاس قوامین میزبان خواهیم بود. امیدوارم برنامه ریزی سازمان لیگ هم به گونه‌ای باشد یک هفته سایپا آنجا بازی کند و یک هفته ما که اگر این اتفاق رخ بدهد، تا آخر فصل در ورزشگاه پاس قوامین بازی خواهیم کرد.

وی درباره اینکه جلسه کمیته انضباطی مهاجم گابنی گل‌گهر برگزار می‌شود و باشگاه پیکان هم از شاکیان است و گویا پنج باشگاه لیگ برتری نامه‌ای نوشته‌اند که سه بازی گل‌گهر 3 بر صفر نشود، گفت: ما به فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی، کمیته استیناف و کمیته اخلاق اعتماد کامل داریم. همانطور که فصل گذشته اتفاقی بین ما و باشگاه سایپا به وجود آمد که به درستی رأی کمیته انضباطی در کمیته استیناف شکسته شد و حق به حقدار رسید. این بار هم به ارکان قضایی مستقل فدراسیون فوتبال اعتماد داریم و هر چیزی که باید و استاندارد است را آنها اعلام می‌کنند و ما تمکین می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص اینکه اگر در کمیته انضباطی یا استیناف این پرونده به نتیجه نرسد چه خواهد شد، اظهار داشت: امیدوارم به آنجا نرسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز