خبرگزاری کار ایران

خبر عجیب از اسپانیا: ناپدید شدن بانوی هندبالیست تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۳۱۷

شبکه ورزشی دولتی دانماک از ناپدید شدن چند ورزشکار خانم در کامرون خبر داد که یکی از آنها ایرانی است.

به گزارش ایلنا، شبکه ورزشی دولتی دانمارک از ناپدید شدن یکی از هندبالیست‌های خانم ایرانی در مسابقات جهانی خبر داد.

طبق این خبر عنوان شده شقایق باپیری از اردوی تیم ایران جدا شده است. او از بهترین بازیکنان ایران است و سابقه خانم گلی در عراق را هم دارد.

خبر عجیب از اسپانیا: ناپدید شدن بانوی هندبالیست تیم ملی

طبق این گزارش، ابتدا چهار بازیکن از کامرون ناپدید شدند. مسئولان برگزاری تائید می کنند حالا یک بازیکن از تیم ایران در جام جهانی هم از اردو رفته است. پیش از این هم یکی دیگر از بازیکنان در جام جهانی هندبال اسپانیا بدون هیچ اثری ناپدید شد.

هم فدراسیون بین‌المللی هندبال، و هم سران اسپانیایی برگزاری مسابقات در گفتگو با شبکه دو اسپورت تایید می‌کنند که بازیکنی از اردوی تیم ایران خارج شده است.

ژائوم فورت، مدیر کمیته اجرایی جام جهانی می گوید که این مورد مربوط به شقایق باپیری، هندبالیست 30 ساله است.

وی گفت: روز گذشته این موضوع مشخص شد و همان کاری را که در مورد چهار نفر از بازیکنان تیم کامرون انجام دادیم و در این خصوص به پلیس اطلاع داده‌ایم. وی در ادامه می‌گوید کار دیگری نمی توانیم انجام دهیم و پلیس در حال بررسی این پرونده است.

جزئیات دقیق ناپدید شدن این ایرانی هنوز مشخص نیست و پلیس باید در مورد آنها بیشتر تحقیق کند، و درست مانند زمانی که بازیکنان کامرون ناپدید شدند، پلیس باید مطمئن شود که هیچ جنایتی پشت آن وجود ندارد.

طبق اعلام فهرست رسمی فدراسیون جهانی فوتبال، باپیری مدافع راست با 285 بازی ملی، بیشترین بازی ملی در تیم ایران برای جام جهانی را به خود اختصاص داده است.

این اولین باری نیست که ورزشکاران در جریان رویدادهای ورزشی بزرگ و بین‌المللی ناپدید می‌شوند و اغلب برای درخواست پناهندگی صورت می‌گیرد. باید دید فدراسیون هندبال ایران چه واکنشی در این خصوص خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز