خبرگزاری کار ایران

رجب‌زاده: مستحق باخت مقابل پیکان نبودیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۷۷۴

سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت: مستحق باخت مقابل پیکان نبودیم.

به گزارش ایلنا، مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم قشقایی شیراز پس  از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان تهران در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: ما به دلیل مشکلاتی که داشتیم قصد حضور در این مسابقات را نداشتیم و امروز هم من سعی کردم تلفیقی از بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند و چند نفر از بازیکنان‌مان که در شرایط مسابقه از آنها استفاده کرده بودیم، استفاده کنیم که بیشتر خط جلوی ما بازیکنانی بودند که بازی نکرده بودند و خوشبختانه خیلی خوب کار کردند. من از آنها راضی هستم. در جریان بازی هم ما روی دو یا سه صحنه می‌توانستیم به گل برسیم که در یک موقعیت بازیکن ما دروازه‌ خالی را به بیرون زد.

وی افزود: تیم حریف هم تیم قابل احترامی بود، تیم لیگ برتری بود. شاید در دقایقی توپ و میدان در ا ختیارشان بود ولی نظم ما خیلی خوب بود. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و خیلی دویدند و گلی را هم که دریافت کردیم از روی نقطه پنالتی بود که روی اشتباه فردی بازیکن خودمان ایجاد شد.

وی در پایان گفت: در هر صورت به تیم پیکان تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم اگر بگویم تیم ما مستحق باخت در این بازی نبود شاید بی‌راه نگفته باشم. عملکرد بچه‌های ما فوق‌العاده بود و از آنها راضی هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز