خبرگزاری کار ایران

حنفی: نتیجه دربی به نفع تیم ما می‌شود/ دریافتی نداشته‌ایم و شغل دیگری ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۰۹۰

هافبک صنعت نفت آبادان گفت: شغل‌ من فوتبال است، درآمد دیگری ندارم و تمام تلاشم را می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم و به عشق هواداران هیچ زمانی کم نمی‌گذارم نه فقط من بلکه کل بازیکنان با عشق به فوتبال و هواداران هر بازی حاظر می‌شوند.

مهدی حنفی بازیکن صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با ایلنا، درمورد دربی فولاد خوزستان و تیمش اظهار داشت: فولاد خوزستان تیم خیلی خوبی است، بازیکنان باکیفیت و همچنین کادر خوب و سرمربی خوبی دارد که سال گذشته فولاد را قهرمان کرد. فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشیم و دربی کم گل و جذابی باشد. پیش بینی‌ام 2بریک یا یک بر صفر به نفع صنعت نفت است.

 

او در واکنش به دو برد پیاپی تیمش گفت: خدا را شکر بعد از چند بازی تساوی و یک شکست مقابل تیم پدیده که بازی حساسی هم بود خیلی خوب ظاهر شدیم و توانستیم نتیجه را به نفع خودمان تغییر بدهیم چراکه در جدول لیگ برتر شرایط مشابه‌ای به لحاظ نتیجه و جایگاه داشتیم و این برد خیلی به ما کمک کرد و لازم بود.

 

او ادامه داد: در جام حذفی هم بهتر است بگویم اصلا آسان نیست و شاید دشوار تر باشد چراکه هیچگونه شناختی نسبت به تیم حریف نداشتیم و با اکتفا به چند ویدئو وارد زمین شدیم تیم قزوین هم تیم خیلی خوبی بود، بازیکنان خوبی داشت ولی خیلی زود تیم ما به گل رسید و بازی گره نخورد، بازی تماشایی و پرگلی بود تیم‌مان عملکرد خیلی خوبی داشت 4گل رد و بدل شد که 3 گل متعلق به تیم ما بود. امیدوارم در ادامه هم همین نتایج تکرار شود. 

حنفی با اشاره به شرایط تیم و عدم دریافتی بیان کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم و با یک سری بدشانسی‌های اول فصل مواجه شدیم که سایر تیم ها این مسائل را نداشتند. همانطور که از شرایط صنعت نفت آبادان خبردارید باید بگویم ما هنوز دریافتی نداشته‌ایم که این موضوع فشار روحی و روانی زیادی را بر روی تک تک بازیکنان، کادر فنی و همچنین مربی‌مان می‌آورد اما خدارا شکر می‌کنیم که هر بازی با وجود اقای منصوریان و انگیزه ای که به کل تیم می‌دهند نتایج خیلی خوبی رفته رفته کسب می‌کنیم و تمام تلاشمان کسب نتیجه و شادی هواداران محترم صنعت نفت است. در حال حاظر قول هایی داده‌اند مدیر عامل منطقه اروند هم دوهفته پیش آمد و قرار شد مبلغی را به تیم کمک کنند اما فعلا اتفاقی نیافتاده است.

بازیکن صنعت نفت آبادان در پایان صحبت‌هایش گفت: شغل‌ من فوتبال است. درآمد دیگری ندارم و تمام تلاشم را می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم و به عشق هواداران هیچ زمانی کم نمی‌گذارم نه فقط من بلکه کل بازیکنان با عشق به فوتبال و هواداران هر بازی حاظر می‌شوند. امیدوارم در آینده پیشنهادات خوبی سر راهم قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز