خبرگزاری کار ایران

پنجعلی: قهرمانی ششم هم می‌گیریم/ پرسپولیس به صدر نشینی عادت دارد و به زودی به این جایگاه بر می گردد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۰۷۰

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هواداران به صدر نشینی و پیروزی عادت دارند و نتیجه دیگری برایشان تعجب آور است.

محمد پنجعلی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره پیروزی مقابل تیم ذوب آهن و 9 بازی بدون شکست این تیم اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس مانند همیشه عملکرد خوبی مقابل ذوب آهن داشت و با نتیجه خوب و امتیاز همراه بود که این برد را به هواداران و کادرفنی و بازیکنان با غیرت پرسپولیس تبرک می‌گویم. 

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی و خرید دو بازیکن تاجیکستانی گفت: این اتفاق خوب افتاد و خرید دو بازیکن که قطعا گزینه خوبی بوده‌اند می‌تواند اتفاق مثبتی باشد اما اگر پنجره باز نمی‌شد برای ما  فاجعه بود.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما باید حداقل یک شرایطی ایجاد کنیم که این مشکلات در ورزشمان وجود نداشته باشد. استرس روی بازیکنان، مردم و .. است. ما قبل از اینکه خوشحال شویم که پنجره باز شده است باید به این موضوع بپردازیم که چرا اصلا باید پنجره بسته شود و این مشکلات وجود داشته باشد؟ چندین سال است این مشکلات وجود دارد و هرساله از مدیران قبلی به مدیران بعدی انتقال پیدا می‌کند چون ما زیر ساخت‌هایمان مشکل دارد و تصمیماتمان اشتباه است.

پنجعلی افزود: ثبات مدیریتی یکی از مشکلات عمده پرسپولیس است. الان ما نمی‌دانیم چه گسی حرف اول را می‌زند و برنامه ریزی نمی‌توانند بکنند. اگر هم بخواهند کاری کنند نمی‌توانند چراکه پول نیست! درآمد زایی وجود ندارد و با هزاران مشکل مواجه هستند. برخی تیم‌های صنعتی شرایط خیلی بهتری دارند و تیمی مانند پرسپولیس از طرف وزارت ورزش حمایت می‌شود و سال‌هاست درگیر این مشکلات هستند.

او در ادامه از عملکرد اخیر پرسپولیس در مقایسه با اول فصل بیان کرد: پرسپولیس تیم مدعی قهرمانی است. بازیکنان خوب و باکیفیت، کادرفنی درجه یک که نتایج خوب را هم باید بگیرد چراکه شایسته نتایج خوب و پیروزی‌های پیاپی است. اگر به اول فصل نگاه کنیم میبینیم که پرسپولیس به دلیل خستگی فقط نتیجه خوب همیشگی را نگرفت و علت دیگری جز این نداشت. هواداران به صدر نشینی و پیروزی عادت دارند و نتیجه دیگری برایشان تعجب آور است که حق دارند طبیعی است.

محمد پنجعلی اینگونه به صحبت‌هایش پایان داد: قطعا قهرمانی ششم هم می‌گیریم و پرسپولیس تاریخ ساز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز