خبرگزاری کار ایران

هفته کلیدی برای آینده بارسلونا: مسائل مهمی که این هفته باید حل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۳۱۹

بارسلونا در هفته جاری باید اقدامات بزرگی انجام بدهد تا برای سال جدید میلادی در مسیر موفقیت قدم بردارد.

به گزارش ایلنا، با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات ژانویه، بارسلونا یک هفته کلیدی را برای تلاش جهت پایان دادن به مسائل مختلف پیش رو دارد تا سال جدید را با بهترین عملکرد خود آغاز کند.

ژاوی

 هرناندز به آبی اناری ها کمک کرده است، اما تیم نیاز به تغییراتی دارد و شرایط ایده آل برای باشگاه این است که به محض باز شدن پنجره، چهره های جدیدی را وارد دروازه کند تا کاتالان بتواند در اسرع وقت با آنها همکاری کنند. البته برای اینکه خریداری شوند، باید حرکتی در جهت دیگر نیز وجود داشته باشد، بنابراین مدیران بارسلونا در روزهای آینده مشغول خواهند بود.

ورود فران تورس

انتظار می‌رود فران تورس، بازیکن اسپانیایی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی توسط بارسلونا جذب شود و انتقال او در وضعیت فعلی در اولویت است. با منچسترسیتی و همچنین با این بازیکن توافق شده است، به این معنی که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، فران می تواند روز سه شنبه(امروز) به عنوان بازیکن بلوگرانا معرفی شود و بلافاصله تمرینات خود را با هم تیمی های جدید آغاز کند.

پرونده دمبله

یکی دیگر از موارد ضروری، و یکی از مواردی که باشگاه برای حل آن زمان قرار می دهد، قرارداد عثمان دمبله است که در پایان فصل به پایان می‌رسد. بارسلونا خواهان ماندن وینگر فرانسوی است، اما نمایندگان او ممکن است ایده های دیگری داشته باشند، در این صورت، باشگاه باید از خروج او درآمد کسب کند، قبل از اینکه او بتواند با باشگاه دیگری پیش قرارداد ببندد و به صورت رایگان تیم را ترک کند.

رمپ خروجی

همانطور که بارها و بارها، از جمله توسط متئو آلمانی، مدیر بارسلونا، مشخص شده است، بارسلونا برای ثبت نام فران تورس باید بازیکنان خود را جابجا کند و آنها می‌خواهند به سرعت این کار را انجام دهند. به نظر می رسد یوسف دمیر در راه خروج باشد، در حالی که لوک دی یونگ ممکن است به مقصد کادیز برود و سرجینو دست نیز ممکن است به آنجا منتقل شود زیرا او خواستار این است که دقایق بیشتری بازی کند.

ثبت قراردادها

باشگاه تا 3 ژانویه که پنجره نقل و انتقالات به طور رسمی باز می شود نمی تواند بازیکنان جدیدی ثبت کند و اولین حرکت بارسلونا این است که نام سرخیو آگوئرو را با نام دنی آلوز جایگزین کند. سپس، علاوه بر اضافه کردن فران تورس، ایده این است که نیکو گونزالس و گاوی را به عنوان بازیکنان تیم اصلی انتخاب کنند.

یک خرید دیگر

بلوگرانا علاوه بر دنی آلوز و فران تورس، خواهان خرید جدیدی است. درست کردن اعداد و ارقام کار آسانی نخواهد بود، اما باشگاه در جستجوی حرکت مناسب است و مایل است یک مهاجم دیگر یا شاید یک مدافع کناری به لیست تیم اضافه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز