خبرگزاری کار ایران

اعلام آرای انضباطی فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۱۶۴

کمیته انضباطی آرای مربوط به لیگ‌های مختلف را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار دو تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز و ماشین سازی تبریز از سری مسابقات پایه کشور که هشتم آذر 1400 برگزار شد، تیم ماشین سازی تبریز به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه ضمن 3 بر صفر بازنده اعلام شدن به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم فوتبال ساحلی پاس گناه و آبی پوشان کرمان از سری مسابقات رده امیدهای کشور که دوازدهم آذر 1400 برگزار شد، تیم آبی پوشان کرمان به دلیل عدم حضور در زمین مسابقه و مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری بازی ضمن 3 بر صفر بازنده اعلام شدن به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار دو تیم فوتبال پارسیان شوشتر و مهرگان رامهرمز از سری مسابقات لیگ جوانان که در تاریخ 20 آذر 1400 برگزار شد، تیم پارسیان شوشتر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، حضور تماشاگر در ورزشگاه و حمله بردن به سوی داوران و پرتاب اشیا و اصابت به کمک داور که باعث نیمه تمام ماندن مسابقه شد، ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه 3 بر صفر به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از برگزاری مسابقه در ورزشگاه خانگی و بازی در ورزشگاه دیگر به تشخیص سازمان لیگ محکوم شد.

ضمن اینکه صدرا صفر بیرانوند بازیکن تیم پارسیان شوشتر به دلیل درگیری با بازیکن تیم حریف به یک جلسه محرومیت و سی میلیون ریال جریمه محکوم شد. همچنین حسین حسنکی سرمربی تیم پارسیان شوشتر به دلیل بدرفتاری با داور و نماینده مسابقه به سه جلسه محرومیت و پرداخت پنجاه میلیون ریال محکوم شد.

سید احمدرضا موسوی بازیکن مهرگان رامهرمز نیز به خاطر درگیری با بازیکن تیم مقابل که منجر به اخراج شد، یک جلسه محروم و به پرداخت سی میلیون ریال محکوم شد.

در دیدار دو تیم ماشین سازی تبریز و استقلال کاشان از سری مسابقات لیگ پایه کشور که 13 آذرماه 1400 برگزار شد، تیم ماشین سازی تبریز به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه ضمن 3 بر صفر بازنده اعلام شدن به پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز