خبرگزاری کار ایران

رانگنیک: کاوانی می‌خواهد در منچستریونایتد بماند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۹۹۵

ادینسون کاوانی به رالف رانگنیک گفته است که می‌خواهد در منچستریونایتد بماند و به بهبود وضعیت تیم کمک کند.

به گزارش ایلنا، این بازیکن 34 ساله در اکتبر 2020 به منچستریونایتد پیوست و به شدت گفته می شد که تنها پس از یک فصل جدا خواهد شد و تنها با ماندن برای یک دوره کوتاه موافقت کرده است. گمانه زنی های بیشتری در مورد آینده او در پنجره نقل و انتقالات ژانویه وجود داشت، اما رانگنیک به کاوانی گفت که قصد ندارد اجازه دهد او تیم را ترک کند زیرا طبق گزارش ها، بارسلونا به دنبال انتقال است.

سرمربی موقت یونایتد در پاسخ به این سوال که آیا به بازیکنانی گفته است که می توانند در این ماه پس از اظهارات هفته گذشته در مورد مهاجم کهنه کار و دانی ون دی بیک جدا شوند یا خیر، گفت: "نه، اما من به ادی هم نگفتم که نمی تواند ترک کند. من به او گفتم که اگر به من بستگی دارد، می خواهم که او بماند و من (پنجشنبه) با او صحبت کردم. او به دفتر من آمد و نزدیک به نیم ساعت صحبت کردیم و به من گفت که حتما می‌ماند و می‌خواهد تا پایان فصل بماند. نه تنها به این دلیل که به او گفتم باید بماند یا باید برود، بلکه او این کار را از طرف خودش انجام داد. او به من گفت که می توانم به او تکیه کنم تا تا پایان فصل بماند و تمام تلاشش را بکند و الگویی برای بازیکنان جوان باشد.

اگر او باید از ابتدا بازی کند، در دسترس است و از بازی کردن خوشحال است. حتی اگر او بازی نمی کند، سعی می کند بهترین الگوی ممکن برای سایر بازیکنان باشد. این برای من یک خبر خوب است زیرا ادی یکی از آن بازیکنانی است که با تجربه، ذهنیت و اخلاق کاری‌اش واقعاً می‌تواند الگوی کاملی برای سایر بازیکنان باشد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز