خبرگزاری کار ایران

پولادگر: اطلاعات کاملی درمورد استقلال و پرسپولیس ندارم/ تعویق انتخابات شائبه‌ای ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۰۰۸

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اطلاعات کاملی درمورد حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا ندارم.

به گزارش ایلنا، محمد پولادگر در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: انتخابات خوبی برگزار شد و هیچ حاشیه‌ای نداشت. این رشته از رشته‌های پایه ما است و روی سایر رشته‌ها هم تاثیر می‌گذارد. این فدراسیون از فدراسیون‌های پر مدال در بخش قهرمانی محسوب می‌شود. با توجه به سابقه‌ای که رضوانی دارد امیدوارم بتواند برای دوره پیش‌رو تصمیمات درست و منطقی و خوبی بگیرد تا شاهد رشد و بالندگی این رشته در کشور باشیم. 

وی ادامه داد: فرآیند انتخابات مشخص بود؛ یک نفر انصراف داد و یک نفر هم حضور پیدا نکرد تا انتخابات با حضور یک کاندیدا برگزار شد. اعضای مجمع هم مختار بودند که رای مثبت یا منفی بدهند. هیچ مشکلی وجود نداشت و رضوانی با رای اکثریت توانست به عنوان رئیس انتخاب شود. 

معاون وزیر ورزش و جوانان درخصوص انتخابات فدراسیون تکواندو و شائبه‌هایی مبنی بر برگزاری مجددش، تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است. 

پولادگر درخصوص شرایط استقلال و پرسپولیس و حذف آنها از آسیا، خاطرنشان کرد: من را معذور بدارید، چون اطلاعات کاملی در این خصوص ندارم.

وی در مورد تعویق انتخابات فدراسیون‌های اسکیت و تیراندازی که منجر به ایجاد شائبه‌هایی شده که چون گزینه‌های وزارت ورزش تایید نشده‌اند این انتخابات به تعویق افتاده، اظهار داشت: اصلاً اینطور نیست و تاریخ آنها اعلام شد. غیر از رشته تیراندازی، تاریخ برگزاری انتخابات سایر رشته‌ها مشخص شده است. مطرح کردن این مسائل کم لطفی است؛ شرایط برگزاری مجمع فراهم نبود و حالا هم تاریخ جدید آن اعلام شده است. شائبه‌ای نیست و ان شالله برگزار می‌شود. 

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص حذف احتمالی تیم ملی فوتبال از رقابت‌های جام‌جهانی، عنوان کرد: نمی‌دانم؛ اینکه خبری بیاید و بگوییم احتمالاً باشد و ان شالله نیست و... را نمی‌توان به عنوان سوال مطرح کرد. ان شالله همچین اتفاقی رخ نمی‌دهد. ما تلاش‌مان را خواهیم کرد که اتفاقاتی بدی رخ ندهد.

پولادگر در خصوص شرایط فدراسیون وزنه‌برداری، گفت: تصمیماتی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز