خبرگزاری کار ایران

فرزین گروسیان در گفتگو با ایلنا:

صنعت نفت امید یک شهر است/ تا دیر نشده به داد ما برسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۳۵۶

ستگربان صنعت نفت در خصوص شرایط این تیم توضیح داد.

فرزین گروسیان سنگربان تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی این تیم برابر هوادار گفت: هوادار تیم خوب و قابل احترامی است و نتایج قابل قبولی کسب کرده و ما به خوبی می‌دانستیم بازی سختی در کرج برابر این تیم داریم. اما با تلاش بازیکنان و درایت کادرفنی با یک بازی حساب شده موفق شدیم در این بازی به یک برد ارزشمند برسیم و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشیم. امیدوار هستم این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد پاس گلش به شروین بزرگ و شوت تماشایی او  در بازی برابر هوادار گفت: من او را در میانه میدان دیدم و کاملا شانسی توپ را به سمت او پرتاب کرد و توپ به او رسید اما در ادامه شروین بزرگ با یک ضربه تماشایی آن را تبدیل به گل کرد.

فرزین گروسیان در مورد تقابل این تیم در جام حذفی برابر خیبر خرم آباد اظهار داشت: خیبر تیم خوبی است و سال گذشته همین تیم ما را در جام حذفی شکست داد. به همین خاطر ما انگیزه بالایی برای تقابل با این تیم داریم. اما متاسفانه برخی از مشکلات مانع از آن می‌شود که بتوانیم تمرکز کنیم. مدت هاست پولی دریاف نکردیم پاداشی بابت بردهای خود دریافت نکردیم. به هر حال ما نیز خانواده داریم و از طریق همین فوتبال امرار معاش می‌کنیم و این موضوع به طور حتم در بازی با خیبر می‌تواند برای ما مشکل ساز شود.

دروازه‌بان صنعت نفت در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: 15 هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته است ولی هیچ یک از بازیکنان هیچ پولی دریافت نکردند و فقط هر بار به ما وعده می‌دهند و می‌روند. بازیکنان ما همه خرج یک خانواده را می‌دهند و این روا نیست در این شرایط آنها را تنها بگذارند. تیم به آمادگی خوبی رسیده و بچه ها با هم هماهنگ شدند اما به طور حتم این موضوع همه چیز را خراب خواهد کرد. از مسئولین می‌خواهم تا دیر نشده به داد صنعت نفت برسند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما مسئولیت زندگی یک خانواده را بر عده داریم و تنها منبع در آمد ما از طریق فوتبال است. ما تا حالا اگر توانستیم بازی کنم و نتیجه بگیریم فقط و فقط بخاطر هواداران است چون به خوبی میدانیم این تیم امید یک شهر است. اما از مسئولین هم تقاضا داریم به داد تنها دلخوشی مردم آبادان برسند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز