خبرگزاری کار ایران

بعد از تعویق جنجالی؛

زمان برگزاری مسابقه رئال بتیس و سویا مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۵۱۵

دیدار رئال بتیس و سویا یکشنبه هفته جاری پشت درهای بسته از سر گرفته می شود.

به گزارش ایلنا، بعد از اینکه یکی از هواداران بتیس شی‌ای را به سمت خوان جردن پرتاب کرد، ال گران دربی نیمه کاره تمام شد.

دربی سویا بین رئال بتیس و سویا در کوپا دل ری از ساعت 15:00 به وقت گرینویچ (18:30به وقت ایران) بعد از ظهر امروز یکشنبه پشت درهای بسته در ورزشگاه بنیتو ویامارین از سر گرفته خواهد شد.

این بازی که برای شنبه شب برنامه ریزی شده بود، شروع شد و 39 دقیقه تنها دنبال شد تا اینکه با نتیجه یک بر یک بازی متوقف شد.

پس از اینکه پاپو گومز سویا را پیش انداخت، نبیل فکیر لحظاتی بعد قبل از اینکه جسمی که از جایگاه پرتاب شد به خوان جردن برخورد کند و بازی را مجبور به توقف کرد، بازی را به تساوی کشانده بود.

در آن زمان، داور چهار دقیقه به پایان نیمه اول اضافه کرده بود، به این معنی که امروز حداقل 10 دقیقه از نیمه اول و سپس کل نیمه دوم از دنبال می‌شود.

خوان جردن نمی‌تواند در ادامه این بازی شرکت کند و سویا تایید کرد که او از ناحیه سر آسیب دیده است و باید حداقل 24 ساعت در خانه بماند. هافبک روز شنبه مستقیماً از ویلامارین با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. بازی از دقیقه 39 با نتیجه 1-1 از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز