خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هوادار: منتظریم تکلیف بازی استقلال مشخص شود / فعلا در نقل و انتقالات فعال نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۹۱۵

مدیرعامل هوادار تهران اعلام کرد منتظر تعیین تکلیف دیدار مقابل استقلال از سوی سازمان لیگ است.

بهرام امیری مدیرعامل هوادار تهران در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط برگزاری دیدار این تیم مقابل استقلال در هفته شانزدهم رقابت‌ های لیگ برتر اظهار داشت: طبق اعلام سازمان لیگ ظرف 24 ساعت آینده تکلیف این بازی مشخص خواهد شد و ما هم منتظریم تکلیف‌‌مان برای این بازی مشخص شود.

وی درباره اینکه به نظرش این دیدار برگزار خواهد شد یا خیر ادامه داد: قانون ستاد مبارزه با کرونا می‌گوید با گذشت 72 ساعت از تست اولیه باید مجددا از مبتلایان تست گرفته شود و اگر تعداد فرقی نکرده باشد بازی آینده تیم نیز لغو خواهد شد به هر حال ما منتظر تعیین تکلیف این بازی هستیم.

وی درباره اینکه نگران مبتلا شدن بازیکنانش به ویروس در صورت برگزاری این دیدار نیست ادامه داد: به هر حال باید نگران باشیم زیرا ممکن است سلامتی بازیکنان به خطر بیفتد ولی مطمئنا سازمان لیگ برای این دیدار بهترین تصمیم را خواهد گرفت.

مدیرعامل هوادار در خصوص اینکه شرایط این تیم در نقل و انتقالات به چه گونه است خاطرنشان کرد: با توجه به بازی حساسی که مقابل استقلال داریم فعلا در نقل و انتقالات فعال نیستیم و بعد از این بازی طبق لیستی که عنایتی سرمربی تیم داده است در خصوص بازیکنان مورد نیاز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز