خبرگزاری کار ایران

لیستم را به باشگاه دادم اما بازیکنی نگرفته‌ایم

مجیدی: ترجیح می‌دهم یک قهرمانی داشته باشم ولی قهرمانی پاک باشد / تمام بازی‌ها برای ما فینال است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۷۴۵

سرمربی یتیم استقلال تهران در نشست خبری پیش از مصاف مقابل هوادار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار معوقه مقابل هوادار تهران اظهار داشت: با توجه به اتفاقی که برای تیم ما افتاد و ما در شش بازی آخر فصل‌مان، پنج برد و یک تساوی داشتیم، روند خوبی را در حال پشت سر می‌گذاشتیم ولی تعداد زیادی از بازیکنانمان به ویروس کرونا مبتلا شدند و الان می‌توانم بگویم که بعضی از بازیکنان ما دو هفته تمرین نکردند. از این بابت نگرانی داشتیم ولی از شنبه تمرینات خود را شروع کردیم و خوشبختانه بازیکنانمان خیلی با انگیزه در تمرینات شرکت کردند و تا حدودی نگرانی ما را بر طرف کردند. تیم هوادار، تیم خوبی است و مربی خوبی دارد. تیمی هستند که تازه به لیگ برتر آمده‌اند و بازیکنانش از انگیزه بالایی برخوردار هستند. من فکر می‌کنم فردا برای کسب سه امتیاز، روز سختی را در پیش روی خواهیم داشت.

غایبان

آقایان آزادی، رابط و مرادی از جمع ما جدا شدند و یامگا هم چهار اخطاره است و نمی‌تواند بازی کند. بقیه بازیکنان را در اختیار داریم.

کم شدن انگیزه ملی‌پوشان استقلال

اجازه دهید چون فردا بازی داریم، مفصل در این رابطه بعد از بازی صحبت کنیم. 

جذب بازیکن

من لیستی که مد نظرم بوده را به باشگاه ارائه داده‌ام و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. تاکنون به تیم ما بازیکنی اضافه نشده ولی باشگاه در تلاش است تا بازیکنان مدنظر جذب شوند.

صالح حردانی

عرض کردم که ما لیست خود را به باشگاه ارائه داده‌ایم و بقیه کار را باشگاه باید انجام دهد. صالح از بازیکنان بسیار خوب است و من خودم به تیم ملی امید دعوتش کردم و بازیکن آینده داری است. چه در استقلال و چه در فولاد برایش آرزوی موفقیت دارم و اگر قسمت نبود به استقلال بیاید، باید با تمام وجود در خدمت فولاد باشد. به نظر من او از آینده داران فوتبال ایران است و من فکر می‌کنم با پتانسیلی که دارد، از بازیکنان فیکس آقای اسکوچیچ در جام جهانی خواهد بود. 

رای استیناف

اصلا در این مسائل دخالتی نمی‌کنم.

بیانیه برخی تیم‌ها در خصوص رای استیناف

یک چیز کلی بگویم. دو امتیاز نه تیم را قهرمان می‌کند و نه شانس قهرمانی را از تیم می‌گیرد. من نمی‌خواهم در این مسائل دخالت کنم ولی یک چیز کلی در خصوص خودم می‌خواهم بگویم. نمی‌دانم چند سال مربیگری می‌کنم و با توجه به علاقه‌ام به مربی‌گری، الان در ابتدای رای مربیگری هستم و باید خیلی چیزها را یاد بگیرم و خیلی باید تلاش کنم و مطالعه بیشتری کنم. نمی‌دانم چند سال مربیگری می‌کنم ولی امسال دوست دارم اگر یک برنامه تلویزیونی مثل نود آقای فردوسی‌پور یا شب‌های فوتبالی آقای توتونچی و میری دعوت شدم و من را آنجا نشاندند و قهرمانی‌های من را نشان دادند، ترجیح می‌دهم یک قهرمانی باشد ولی قهرمانی پاک باشد.  

تماشاگران در ورزشگاه

من چندین بار گفته‌ام که باشگاه‌های بزرگ مثل استقلال، سپاهان، پرسپولیس و... یک امتیازشان، تماشاگرانشان هستند. من از وقتی سرمربی استقلال شدم، این امتیاز را نداشتم. شما فرض کنید استقلال در آزادی بازی دارد، بازیکن وقتی تماشاگر را ببیند، هم انگیزه‌اش بیشتر می‌شود و هم تلاشش را بیشتر می‌کند. من گفته‌ام قبلا هم که مسئولین کاری کنند تا تماشاگران بتوانند وارد ورزشگاه شوند تا بازی‌ها جذاب‌تر و گرم‌تر شود. هم اینکه عشق مردم فوتبال است و دوست دارند فوتبال را از نزدیک ببینند. امیدوارم زودتر این اتفاق رخ دهد.

برگشت پین به ایران

امشب ایشان به ایران تشریف می‌آورد. 

هوادار

بازی بسیار سختی داریم. ما ۱۵ فینال داریم و خوشبختانه ۱۰ بازی در تهران داریم. تمام بازی‌ها برای ما فینال است و من به هیج عنوان تیمی را دست کم نمی‌گیرم و با بازیکنان در این رابطه صحبت کرده‌ایم. من فکر می‌کنم برای بازی فردا با هوادار، باید تلاش بیشتری نسبت به بازی قبلی انجام دهیم تا برنده شویم. آن‌ها مربی بسیار خوبی دارند و بسیار تیم سرسختی دارند و کار سختی فردا داریم.

زمین تمرین

متاسفانه زمین تمرین خوب نداریم ولی می‌بینم که باشگاه تمام تلاشش را می‌کند و قبلا هم گفتم که جای تعجب است که تیم‌های شهرستانی در تهران زمین تمرین چمن مخمل دارند ولی تیمای بزرگ تهرانی در تهران زمین چمن ندارند. حالا مقصرش کیست، من نمی‌دانم ولی خیلی جای تعجب است که تیم‌ها از شهرستان می‌آیند و ما باید التماسشان کنیم که زمینشان را یک روز یا دو روز به ما بدهند ولی ما، تیم بزرگ پایتخت، زمین تمرین نداریم. من باقی چیزها را نمی‌دانم ولی شرایط زمین‌مان خوب نیست و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با توجه مشکلات همکاری می‌کنند و با همه توانشان تلاش می‌کنند. به من اعلام کرده‌اند از هفته بعد محل تمرین‌مان عوض می‌شود.

تیم ملی

ما فردا بازی داریم و بازیکنان من بازی دارند و نمی‌خواهم تمرکزشان بهم بریزد. ان‌شاءالله بعد بازی در این رابطه صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز