خبرگزاری کار ایران

یک ایرانی رییس اسکیت اینلاین هاکی آسیا شد​​​​​​​

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۳۷۳

رییس اسکیت اینلاین هاکی آسیا معرفی شد

به گزارش ایلنا، ساباتینو آراکو، رامین عتیقه‌چی را که فعالیت بین‌المللی خود را از سال 83 آغاز کرد و در سال 88 به عضویت کمیسیون داوران فدراسیون جهانی درآمد، به عنوان رئیس کمیته اسکیت اینلاین هاکی منصوب کرد.

عتیقه‌چی سابقه 7 سال متوالی قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان، قضاوت فینال مسابقات World Games 2013 بین تیم‌های آمریکا و ایتالیا را به عنوان سرداور در کارنامه خود دارد و از فروردین 1396 تاکنون عضو کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت است.

دبیرکل سابق فدراسیون اسکیت دوره‌های داوری اینلاین هاکی و آیس هاکی خود را در کشور‌های هنگ‌کنگ، آلمان، آمریکا و کانادا گذرانده است.

در بخشی از متن حکم ساباتینو آراکو، ریاست فدراسیون جهانی آمده است:

«آقای رامین عتیقه‌چی عزیز

با کمال میل می‌خواهم انتصاب شما به عنوان رئیس کمیسیون اینلاین هاکی قاره آسیا و همچنین عضویت در کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت را تا پایان زمان ریاست خود در فدراسیون جهانی اسکیت اعلام نمایم.

مطمئن هستم که شما می‌توانید نقش بسزایی در فدراسیون جهانی اسکیت و رشته اینلاین هاکی داشته باشید. برای شما در توسعه این رشته مهیج آرزوی موفقیت دارم.

ماموریت شما که همراه با شور و هیجان است، مسئولیت بزرگی می‌باشد که علاوه بر توسعه رشته‌ای که شما مسئول آن هستید، باعث رشد فدراسیون جهانی اسکیت در جهان و در قاره آسیا خواهد بود. من مطمئن هستم که همراه با اعضای تیم خود به نتایج عالی خواهید رسید.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز