خبرگزاری کار ایران

امامعلی: توقعات از مس رفسنجان بالا رفته است/ از کار کردن با ربیعی لذت می‌برم/ نیم‌نگاهی به کسب سهمیه داریم!

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۸۶۶

مهاجم تیم مس رفسنجان گفت: هدف‌گذاری باشگاه این نبوده است که حتماً سهمیه بگیریم، چراکه این دومین سال حضور مس در لیگ برتر است. تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم و نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه داریم

فراز امامعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شرایط تیمش گفت: خدارا شاکریم که تیم‌مان در شرایط خیلی خوبی هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ روحی قرار دارد. خب همانطور که می‌دانیدخیلی از تیم‌مان بالا رفته است. این موضوع اتفاق خوبی است و شایستگی مس رفسنجان و عملکرد مربی، کادر فنی و بازیکنان را نشان می‌دهد اما ما سال دوم حضورمان در لیگ برتر است و نباید این موضوع را نادیده بگیریم. قطعا از نتایج خوب، جایگاه خوب و کسب سهمیه خوشحال می‌شویم و بدمان نمی‌آید و مطمئنا برای رسیدن به این مهم تلاش خواهیم کرد.

او ادامه داد: امیدوارم در ادامه فصل مانند نیم فصل اول نتایج درخور و شایسته‌ای برای مس رفسنجان و هواداران محترم رقم بزنیم. به علت نتایج و کسب رتبه خوب در نیم فصل اول توقعات  شرایط تیم ما خوب است و خوشبختانه در نیم‌فصل اول هم نتایج امیدوارکننده‌ای گرفتیم. امیدواریم لیگ امسال را با کسب یک جایگاه خوب به پایان برسانیم و در دیدارهای پیش رو بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه بگیریم.

بازیکن تم مس رفسنجان از آمادگی تیمش برای رویارویی با پدیده مشهد یاد کرد و گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم، ریکاوری و تمرینات خیلی خوبی داشتیم امیدوارم دست پر از بازی مقابل پدیده برگردیم. فکر می‌کنم چند بازی آینده برای مس بسیار مهم و حیاتی هستند و باید خوب امتیاز بگیریم. 

مهاجم تیم مس رفسنجان با اشاره به کسب سهمیه بیان کرد: هدف‌گذاری باشگاه یا کادر فنی این نبوده است که حتماً سهمیه بگیریم، قبلا هم گفتم به این موضوع اشاره کردم، چراکه این دومین سال حضور مس در لیگ برتر است. با این حال تلاش می‌کنیم تا بهترین رتبه ممکن را به دست بیاوریم و نیم‌نگاهی هم به کسب سهمیه داریم. قطعا همه‌ی بازیکنان و کادر محترم فنی تلاش می‌کنند تا بهترین اتفاق فوتبالی را برای تیم رقم بزنند.

امامعلی درباره تجربه کار با محمد ربیعی گفت: آقای ربیعی یک مربی با علم، فنی و دانش بسیار بالا است که فکر می‌کنم کار کردن با ایشان هم سخت باشد و هم آسان. سخت از لحاظ علم بالا و اهمیت داشتن بالای کیفیت و تکنیک فنی برایشان و آسان به علت حسن اخلاقی که دارند. او یک مربی باانگیزه و پرانرژی است که شرایط تیم و بازیکنان همیشه برایش مهم است. واقعاً از کار کردن با ربیعی لذت می‌برم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز