خبرگزاری کار ایران

پایان تحقیقات فدراسیون فوتبال ایتالیا روی پرونده‌های مالی یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۶۶۱

بانوی پیر تأیید کرد که تحقیقات به طور رسمی پایان یافته است زیرا ظاهراً آنها از هرگونه تخلف پاک شده اند.

به گزارش ایلنا، یوونتوس رسماً پایان تحقیقاتی را که در رابطه با حسابداری باشگاه در جریان بود، اعلام کرد. زمزمه ها مبنی بر اینکه غول های ایتالیایی به نحوی ارقام را دستکاری می کنند تا از عملکرد خوب باشگاه اطمینان حاصل کنند، زیاد شده بود. در واقع، فروش کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد به عنوان بخشی از تحقیقات زیر ذره بین بود.

یوونتوس در وب سایت رسمی خود نوشت: باشگاه فوتبال یوونتوس به اطلاع می رساند که امشب به همراه 10 شرکت فوتبال ایتالیایی دیگر و مدیران ارشد مربوطه، از دفتر دادستانی فدرال قبل از فدراسیون فوتبال ایتالیا اطلاعیه خاتمه تحقیقات دریافت کرده است. ارتباطات اعلام شده، در مورد برخی انتقالات تکمیل شده در سال‌های مالی 2018/19، 2019/20 و 2020/21، شامل اعمال انضباطی توسط دفتر دادستانی فدرال نیست. شرکت اکنون به سوابق دسترسی خواهد داشت و دفاعیات خود را مطابق با شرایط مندرج بیان می‌کند و اطمینان دارد که در موقعیتی خواهد بود که صحت رفتار خود را نشان دهد."

یوونتوس متهم به جعل حساب های خود شد و به همین دلیل مقامات ایتالیایی تحقیقاتی را برای کشف دقیق آنچه در جریان است، آغاز کردند. یوونتوس در روند تحقیقات کاملاً همکاری داشت زیرا آن‌ها اصرار داشتند که هیچ اشتباهی انجام نداده اند. این اولین باری نیست که غول‌های ایتالیایی درگیر رسوایی می‌شوند و رسوایی بدنام کالچوپولی منجر به محروم شدن آنها از عنوان قهرمانی سری A در آن زمان و سقوط به سری B شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز