خبرگزاری کار ایران

کعبی: آذرباد آقای پاس گل‌‌ امسال ‌‌‌‌‌‌‌خواهد بود/ دوستدارم بازهم با اسکوچیچ کار کنم/ به برد مقابل پرسپولیس امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۱۵۷

مدافع مس رفسنجان گفت: امیدوارم به آن چیزی که آقای ربیعی از ما می‌خواهد، مقابل پرسپولیس انجام بدهیم و نتیجه شایسته‌ای را برای مس رفسنجان کسب کنیم.

عقیل کعبی بازیکن مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره گل 3 امتیازی‌اش و کسب 3 امتیاز برای تیمش گفت: خداراشکر بازی را بردیم. بازی سختی بود، تیم آلومینیوم اراک هم با توجه به اینکه بازی قبلی‌اش را باخته بود برای کسب 3 امتیاز و پیروزی آمده بود. خدا راشکر با تدابیری که آقای ربیعی داشتند و همت همه‌ی بچه‌ها توانستیم ببریم. بازی قبل‌مان مقابل فولادی ها شایسته برد و کسب امتیاز کامل بودیم اما به راحتی امتیاز را واگذار کردیم که می‌توانستیم برنده میدان باشیم اما نشد. تک امتیاز مقابل فولاد خوزستان بد نبود اما هدفمان کمتر از برد نبود! به هرحال گاهی پیش می‌آید و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را از هر بازی بگیریم. با کسب امتیاز کامل مقابل اراکی‌‌ها نتیجه مقابل فولاد را کمی جبران کردیم.

مدافع مس رفسنجان درواکنش به شکستن رکورد و آرزوی گلزنی 3 امتیازی‌اش گفت: همانطور که می‌دانید من هرسال یک گل می‌زنم و خیلی دوستداشتم امسال یک رکوردشکنی برای خودم داشته باشم و بیش از یک گل بزنم در مصاحبه‌ای که داشتم قبل از بازی هم گفته بودم که آرزو دارم گل 3 امتیازی بزنم و خوشحالم از این اتفاق که زحمت همه‌ی بچه‌ها بوده و من هم سهم کوچکی داشتم. باید تشکر کنم از آقا محسن عزیز که مثل همیشه پاس گل های زیبایش را تکرار کرد و در این بازی گل به نام من ثبت شد. 

کعبی در پاسخ به هماهنگی‌ قبل از بازی با کاپیتان تیم‌شان بیان کرد: من هرچه گل می‌زنم با پاس های آقا محسن بوده، در برنامه فوتبال برتر هم این موضوع را بیان کردم به آقای میثاقی که محسن یک تکنیک عجیب و هوش بالای در این پاس گل‌ها دارد. یک‌جای دیگر را نگاه می‌کند اما، پاس هایش جای دیگر است و این از هوش و تدبیر او نشات می‌گیرد. همه را گول می‌زند و به خوبی از عهده این کار برمی‌آید. من که به او لقب آقای پاس گل را داده‌ام. هماهنگی داریم و دید خوب ایشان و جدا شدن من و ضربه در 18 قدم منجر به این گلزنی شد.دوستدارم بازهم گلزنی داشته باشم.

کعبی: آذرباد آقای پاس گل‌‌ امسال ‌‌‌‌‌‌‌خواهد بود/ دوستدارم بازهم با اسکوچیچ کار کنم/ به برد مقابل پرسپولیس امیدواریم

او درباره تساوی نیمه اول بازی و عملکرد تیمش اظهار کرد: باید بگویم در نیمه نخست بازی خیلی خوبی هردوتیم ارائه ندادند و به قولی جان دار نبود! هم از طرف تیم ما و هم تیم حریف هرچند به نسبت موقعیت‌های خیلی بیشتری داشتیم و نتیجه نگرفتیم، مانند موقعیت‌های که فراز امامعلی ومجید علیاری خلق کردند و به گل ختم نشد. 

بازیکن مس رفسنجان درباره هدف گذاری مس رفسنجان تصریح کرد: ما بازی به بازی به جلو می‌رویم. هربازی به این فکر می‌کنیم که فینال است و باید خوب ظاهر شویم و با تمام توان بجنگیم برای برد و کسب امتیاز کامل. فرقی نمی‌کند در زمین خودمان باشد و یا بیرون از زمین. امیدوارم امسال بتوانیم حداقل سهمیه آسیا را بگیریم.  

 

کعبی در واکنش به تقابل بعدی تیمش با شاگردان گلمحمدی عنوان کرد: قطعا بازی آسانی نخواهیم داشت. پرسپولیس تیم بزرگی است چندین سال پیاپی قهرمان شده اما تیم ما دست و بسته نبوده و نیست و مطئنا این بازی هم برای برد و کسب امتیاز به مصاف سرخ‌پوشان خواهیم رفت. امسال تمام بازی ها سخت و غیر قابل پیش بینی شده است. از امروز تمرینات تاکتیکی را شروع می‌کنیم و برای بازی بعد آماده می‌شویم. امیدوارم به آن چیزی که آقای ربیعی از ما می‌خواهد مقابل پرسپولیس انجام بدهیم و نتیجه شایسته‌ای را برای مس رفسنجان کسب کنیم. 

مدافع مس رفسنجان در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به تجربه دوساله‌اش کنار محمد ربیعی گفت: کار با ایشان را دوستدارم، بسیار با برنامه و فنی هستند و علم بالایی در مربیگری دارند که تاکنون با نتایج خیلی خوبی که رقم زده‌اند این موضوع را ثابت کرده‌اند. مربی جوان، باانگیزه و با دانشی هستند که برای هر بازی یک برنامه و تاکتیک خاصی دارند. 

 

کعبی درپاسخ به کار کردن دوباره کنار اسکوچیچ در تیم ملی ایران گفت: قطعا دوستدارم بازهم کنارشان بازی کنم، یک نیم فصل در صنعت نفت آبادان کنارشان بودم و دوستدارم آقای اسکوچیچ به تیم های دیگر هم نگاه کند تیم‌های مس رفسنجان، گل گهر سیرجان،فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان و .. چراکه بازیکنان باکیفیت و خیلی خوبی دارند. هر مربی سلیقه‌ای دارد. من زمان آقای کیروش هم دو مرتبه مدارکم را تحویل تیم ملی دادم و در لیست 50 نفر بودم اما دعوت نشدم. امیدوارم در ادامه فصل اتفاقات خیلی خوبی هم برای مس رفسجان رقم بخورد و هم برای من.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز