خبرگزاری کار ایران

پذیرایی لمپارد از گواردیولا در گودیسون پارک

پیش بازی: مدعی قهرمانی در خانه تافی‌ها + ترکیب احتمالی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۲۳۰

منچسترسیتی برای حفظ صدر جدول رده بندی انگلیس به سه امتیاز بازی خارج از خانه مقابل اورتون نیاز مبرم دارد.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی، صدرنشین لیگ برتر، در دیدار عصر شنبه در گودیسون پارک با اورتون فرانک لمپارد، به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی خواهد بود. در همین حال، تافی‌ها نیز امیدوارند که با پیروزی به عقب برگردند و در صورت ایجاد موفقیت  برابر سیتیزن‌ها، می‌توانند پنج امتیاز از منطقه سقوط فاصله بگیرند.

به گزارش ایلنا، اورتون پس از کسب پیروزی راحت 3-0 در خانه مقابل لیدزیونایتد، با ثبت 10 شوت به سمت دروازه، آخر هفته گذشته در خارج از خانه مقابل ساوتهمپتون شکست ناامیدکننده 2-0 را متحمل شد، در بازی‌ای که نتوانست حتی یک شوت به سمت دروازه به ثبت برساند! گل‌‌های نیمه دوم استوارت آرمسترانگ و شین لانگ، تافی‌ها را به سیزدهمین شکست فصلشان در لیگ محکوم کرد. فرانک لمپارد - که بین سال‌های 2014 تا 2015 ، 38 بازی برای منچسترسیتی انجام داد - شروع متفاوتی به عنوان سرمربی اورتون داشت. او هر دو بازی را در گودیسون پارک برد اما هر دو بازی خارج از خانه را باخت و پس از پیروزی شگفت‌انگیز برنلی مقابل تاتنهام هاتسپر در اواسط هفته اکنون تیمش را می‌بیند که تنها دو امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد.

اورتون روز شنبه برابر تیم منچسترسیتی که تنها یک بار در 17 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکست خورده، از جمله پیروزی در هر 8 بازی متوالی خود با اورتون، با یک کار دشوار روبرو می‌شود. تنها در برابر پورتسموث (13) بین سال‌های 1948 و 1956 و منچستریونایتد (9) بین سال‌های 1999 تا 2004، تافی‌ها بازی‌های متوالی بیشتری را در لیگ شکست خورده‌اند.

با تساوی دور پنجم جام حذفی مقابل بورهام وود و سپس چهار بازی متوالی لیگ مقابل اسپرز، ولورهمپتون واندررز، نیوکاسل یونایتد و واتفورد که به زودی از راه می رسند، اورتون باید به سرعت فرم خود را پیدا کند تا بتواند آنچه را که می تواند از یک بازی ناامیدکننده ارائه داده، احیا کند. فصل، اگرچه موفقیت در روز شنبه بعید است.

در حالی که هواداران تاتنهام و همینطور علاقه مندان بی طرف‌ فوتبال مجذوب بازی هیجان‌انگیز پنج گل آخر هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد شده‌اند، هواداران منچسترسیتی پس از مشاهده عملکرد فوق‌العاده هری کین در برابر تیمی که تابستان گذشته بسیار ناامید از جذب او بودند، بسیار هیجان زده شدند.

به نظر می رسید که یک ضربه پنالتی بعد از ضربات ایستگاهی که توسط ریاض محرز به گل تبدیل شد، یک امتیاز را برای سیتیزن ها نجات بدهد اما کین موفق شد یک ضربه دراماتیک دقیقه 95 را به ثمر برساند تا هر سه امتیاز را برای میهمان تضمین کند و به 15 بازی بدون شکست سیتی در لیگ پایان دهد.

پپ گواردیولا در تمام فصل اصرار داشت که رقابت برای عنوان قهرمانی هنوز تمام نشده و اکنون نبرد برای قهرمانی در لیگ برتر امسال سخت‌ترین وضعیت ممکن را شاهد است و لیورپول اکنون در جایگاه دوم نزدیک به منچسترسیتی ایستاده است و پس از پیروزی قاطع 6-0 آنها مقابل لیدزیونایتد تنها سه امتیاز از صدر جدول فاصله دارد.

از زمانی که گواردیولا در اولین سفر خود به گودیسون پارک باخت سنگین 4-0 را متحمل شد، منچسترسیتی هر یک از 5 بازی آخر خارج از خانه خود مقابل اورتون در تمامی رقابت‌ها را برده است. سیتیزن ها در حال حاضر به 12 بازی بدون باخت در لیگ می بالند، 10 برد و دو تساوی پس از شکست روز اول خود مقابل تاتنهام و اینکه تنها 8 گل در این مدت دریافت کرده اند.

سیتی مطمئن است که با پیروزی در روز شنبه به بازی برگشت خواهد رسید، زیرا آنها قصد دارند با یک روحیه خوب در سه مسابقه متوالی در سه رقابت مختلف - مقابل پیتربورو یونایتد (جام حذفی)، منچستر یونایتد (لیگ برتر) و اسپورتینگ لیسبون (لیگ قهرمانان اروپا) پیش بروند.

 ترکیب احتمالی اورتون:

 پیکفورد، کلمن، هولگیت، کین، کنی،  تاونسند، آلن، فن دبیک، گری، ریچارلیسون، کالورت-لوین

 ترکیب احتمالی منچسترسیتی:

 ادرسون، واکر، دیاس، لاپورته، کانسلو، دی بروین، رودری، برناردو، محرز، فودن، استرلینگ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز